Règes règen mikor mèg az emberek Istenekbe vetettèk hittüket akkor egy szegèny poros városban èlt egy Ashek nevű láttnok, azt álitota hogy maga Ey'va beszèl hozzá mikor bajban van. Sokan hittek neki ès bizalomal mentek megláttogatni.
Egyik ilyen este mikor ilatt olajat è dolokat tesz amikre az Istennőtől sosem kap megbocsájtást.
A gyermeket világra segitette de Ashek belle szeretet a nőbe. A nő egy boszorkány volt ès Ey'va hatalmára fájt a foga. Az Istennő ahogyan megtudta mit tervez ellene a nő úgy csak el áttkozta ès olyan kèpesègeket addot neki amivel saját magát ölte meg. Ashek ès a kislány egyedül maradtak, az elöbbi nagyon megszerete a lányt ès ahogyan 17 èves lett úgy felesègül is vette, akitől egy lánya születet. I.Nimera nèven. Innen ered most a bonyodalmunk nagyrèsze is. Asheket mèg pár èvig kővete Ey'va de elhagyta mikor haldoklot. Ashek szörnyü dolgot mondot egyetlen lányára, miszerint az utodait örökè üldözni fogja mig èlnek, Raven is ennek az áldozata.
Dèmon ereje Ashek miatt lett ekkkora s ilyen erős, sok angyal fèli Raven erejèt amièrt anyja is ilyen erős mint Ashek volt. Ezèrt sokszor megbèlyegeztèk, mikor Jack eltűnt akkor Raven harcolt azèrt hogy minden áron meg maradjon szerepe a mennyben de Uriel fèlt attól hogy Raven átt veszi a menny irányitását s akkor harcba vezeti a pokolal hogy apját ki tudja hozzni onnan.
Uriel azèrt hogy soha vissza se tudjon menni a mennybe egy pecsètet rakot a mellkasára ami el szivta az erej3t annyira hogy csak alap szinten tudjon harcolni. Cassandra is evel szenvedet nagyon sokat, nem tudta el engedni halot anyját ès ezzel biztos hogy tette amiket tett.
Ha jobban a távcső ellè veszük Cassandra Winchestert akkor biztos hogy egy olyan embert tettek kegyetlenè az èvek aki sosem tudot volna èrző emberi lènynek ártani, föleg nem a gyerekeinek. Ha jobban bele gondolunk akkor Uriel tehet arról hogy a Winchester testvèrek meghitt bèkès családja egy romhalmaz lett.
Aaron kutat mindenáron anyja után, mig Raven minden erejèvel azon van hogy anyja ott maradjon ahol jelenleg tartozkodik, neki mindegy lenne hogy a könyvel mi lesz de van egy legenda ami arra sarkalja Ravent hogy kezdje keresni hiszen csak azzal találhatja meg a válaszokat amiket annyi ideje keres de sosem tudot megtalálni.
Mig angyal volt addig egyfolytában dolga volt, de ezzel egyidejüleg Jack lett az aki remènyt adot neki. Jack folyton hugakènt tekintet Ravenre de ez akkor változot meg mikor hűsèget fogadot Raven miszerint soha senki ne tudja elválasztani töle. De ahogyan száműztèk úgy lett egyszere kirekesztve ès persze otthontalan......
Folytatás jön.......
BẠN ĐANG ĐỌC
Ki Nem Mondott Szó 2: Nimera Èbredèse (Supernatural FF.) [Befejezett]
FanfictionNehèz időkönk vannak túl a Winchester testvèrek. Aaron egyetlen feladata köti le mègpedig az hogy megtalálja húgát akit kitaszitotak a mennyből dèmoni ereje miatt, hogy válaszokat kapjon a mièrtekre s hogy anyja egyetlen hagyatèkát megfejtse, a köny...