12.

3 0 0
                                    

Mikor felèbredtem akkor csak azt láttam hogy napok teltek el amig ki voltam űtve. Azonal megnèztem a kezemet s nem ment lejebb a csikoknak a száma. Nekűnk száműzöt angyaloknak ez a keresztűnk, ha nem kerűlűnk vissza akkor meghalunk egy adot időn belűl.

Velem kegyes volt Zacharyas mert 10 csíkot adot hogy túl tudjam èlni egy darabig de minden egyes harcolásal vagy erő használatal egyre kevesebb lesz a csíknak a nagysága. Aaron nem tudja hiszen jobb neki úgy hogy nem tudja mik törtèntek velem de tisztában van hogy egyre bettegebb vagyok egy ideje.

Hirtelen halotam hogy a nappaliban nagy hangzavar van. Mikor ki mentem akkor megláttam amit nem tudtam elhinni sehogyan. Szemeztűnk egymásal majd oda mentem s egyből megöleltem őt
- azt hittem meghaltál. Mondtam neki mire csak fogot magához hiszen ő sem tudta biztosra amit látot hogy itt van
- te is hianyoztál nekem Raven. Mondta Jack mire csak jobban öleltem magamhoz, nem akartam hogy a valoságban eltűnjön megint
- annyira szeretlek. Mondtam ki ami a szívemen volt már egy ideje, ovatosan hozzám hajolt majd adot nekem egy csókot amire mindenki nagyott nèzet
- èn is. Mondta majdcsak a többiekre nèzet akik reműlten voltak a dolog előtt hiszen rokonok vagyunk de ez angyaloknál nem számit
- akkor szerintem eredjűnk Nuada-herceg után mielött feltámasztja az Arany Hadsereget. Mondta Gwen mire Jack szeme elkeredet hiszen nem tudta hogy ekkora baj van mindenhol mig ő nyaralni volt
- Nuada megszerezte a korona darabjait?! Kèrdezte hitetlenkedve mire csak a kezemel egy hollot alkotam majd fel vilant s a kezemben lebeget az a darab amit nekem osztotak ki akkoriban
- nem mindet, felesküdtem hogy ha kell meghalok de nem kaparintja meg Nuada a darabomat. Mondtam majdcsak vissza zártam a mellkasomba lèvő pecsètbe hogy ne is tudják elvenni soha
- ha Nuada tudja hogy kihez kerűlt a darab akkor jó okkal vadászik rád Raven. A koronadiszt nem egyetlen darab alkotja. Kell hozzá mèg egy piros csillagnak a darabja amit Viki őriz. Mondta Agatha mire csak John jött átt az áttjáron s a kezèben szorongatot valamit.

Mikor oda mentem s megnèztem mi az akkor megláttam Balon király címerèt a kezèbe vágatva. Lesokkolva nyitotam egy portált s jöttek velem a többiek is. A kömyvtárban kerestem hogy hol van Viki. Mikor be fordultam a Sorsok Könyvèhez akkor láttam meg hogy rgy vèráztatta Viki fogja magához a dobozt amibennem volt benne a piros csillag darab.

Le tèrdeltem majdcsak megfogtam a homlokát s elkeztem keresgèlni hogy mi törtènt. Hirtelen ahogyan vègig halgatam hogy mit űzent nekem akkor kicsordultak a könnyeim. Lassan nyitotam ki a szememet amik zölden izotak a haragtól amit Nuada iránt èreztem
- küzdöt hogy ne tudja megszerezni a csillagot, de alul maradt. Teljesitette amit rá bíztak. Elrejtette a könyvet úgy hogy Nuada sose tudja megtalálni ha kellene neki. Úgy halt meg hogy a kodexènek az eskülyèt mormolta. Mondtam elhalványulo szemekel hiszen úgy kellet meghalnia hogy mindent fel adót csakhogy a világ megmeneküljön
- de akkor hova mehetet Nuada.....? Kèrdezte Dean mire anya ès èn megèreztűk hogy nem vagyunk egyedűl.

Fel lebegtűnk majd a másik alaku kat használva vártunk a támadásra. Nem kellet sok mert azonal támadt is a szemèt de elkaptam egy mozdulatal s elkeztem folytogatni. Hirtelen az arcomhoz nyult majdcsak a halántèkomon keresztűl adot átt nekem egy emlèket ami a múltamból volt való.

Hirtelen el engedtem majd elteleportált a rohadèkja. A hajam elkezdet fel emelkedni majd mindent elpusztitan amit csak lehetet. Mire le tudtam nyugodni addigra a könyvárt kellet helyre rakni mert a kővetkező örzöjè lesz ez a hely.

Haza menve csak el temetűk rendesen Vikit hogy sokáig lehesen a bèkèben. Karinat is ide hoztuk mert ő meg a tèrkèp őre ami az Arany Hadsereget temeti el. Karina egy hètig kell hogy gyászolja ètlen szomjan Vikit hiszen egy örzönek ez a tisztelet nyilvánitás, emelè imátkoznia kell minden èjel, nap nyugtától nap keltèig.

Este mikor be mentem a szentèlybe akkor csak le tèrdeltem mellè hogy egyűtt tudjunk imátkozni egy règen kihalt nyelven amit egyedűl mi hatalmas lènyek ès Jack èrt
- Kostilus, almighty āeksio, dispose hen issa body se shijetra se qringaomnon hen issa soul bona nyke emagon daor confessed. Issa mandia's glaeson istan taken tubī. Nyke jorepagon naejot ao bona zȳhon soul rests va se island hen peace se lives va gō aōha almighty ondos. Gaomagon daor ease issa munnon rūsīr havor, mōzugon se carnal pleasures. Tepagon issa kustikāne, āeksio, bona nyke kostagon vīlībagon, se aōha brōzi kostagon sagon ryptan ondoso human mouths. Nyke jāhor daor ipradagon nykeā mōzugon syt nykeā week, nyke jāhor glaesagon isse nopāzma syt nykeā week ēva issa mandia's soul goes naejot heaven. (Imátkozom hozzád mindenható Úram, rendelkez testem felet s lelkem bűneit itèld el miket nem gyóntam meg. Ma testvèrem èletèt el vettèk. Imátkozom hozzád hogy lelke a bèkesèg szígetèn leljen megnyugvást s a te mindenható kezeid alatt èljen tovább. Gyászomat ne enyhitse èttel, ittal s testi örömök. Adj nekem erőt Úram a harcra s a Te nevedet zengeni fogja az emberi száj. Egy hètig nem veszek magamhoz èttelt s ittal, egy hèttig a bőlytnek èlek mig testvèrem lelke a mennybe nem jutva èl tovább.) Ahogyan vège lett úgy keztűk újra hiszen addig kell imátkoznunk amig fel kell a nap s újra kezdjűk mikor lemegy az űdvösègèrt amit Viki fog kapni a mennyben.......

Folytatás jön........

Ki Nem Mondott Szó 2: Nimera Èbredèse (Supernatural FF.) [Befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant