Megáltunk Írország felet majdcsak le száltunk hogy időben eltudjuk kapni Nuadat-herceget mielöt megszerzi Nuala-hercegnőtől a korona darabot amit rábiztam. Nem biztam meg senkiben csak benne hiszen tudta hogy vissza szerzem ha úgy van.
Megáltam az egyik szobornál majd meglenditettem a kezemet majd egy ősi nyelven elmondtam Isten törvènyeit amivel kinyilt a hatalmas szikla keze. Elkeztűnk be menni s Pirost tántorgata Liz hogy biztosan be tudjon menni.
Hirtelen mikor a láttohoz mentűnk csak èn ès Piros tudtunk bemenni. Átt adta neken Liz majd be tántorogtunk s mikor meglátot minket akkor csak nagyot nèzet
- láttlak tèged Polaris, Isten tanácsadoja. Mondta nekem köszönve mire csak bicentettem hiszen nqgyobb vagyok mint ő az biztos
- láttlak tèged mindent láttó asszony. A segitsègedet szeretnèm kèrni, a legjobb barátom haldoklik ès te vagy az aki kitudja venni a pengèt melyet Nuada-herceg hagyot benne. Mondtam majdcsak segitettem neki leülni de nagyon gyenge volt hiszen haldoklot a penge miatt melyet èn tanitotam hogyan kovácsoljanak
- joslatot mondok neked Polaris. Megvivot harcod Nuada-hercegel azzal vègzödik hogy választanod kell kinek adod örök èleted kulcsát. Annak ki meghalt miattad hogy szabad legyèl vagy annak ki meg mentet a haláltól. Mondta mire csak le vettem a kezemről a karperecet s oda dobtam neki hiszen nem voltam most olyan helyzetben hogy ezt kèrje tőlem
- vedd ezt ajánlatnak, s mentsd meg öt. Mondta mire csak le vette a fekete fátyolt s szinte nem is volt arca hiszen a sokk fekete mágia tönkre tette öt
- ahogyan kivánod. Mondta majd színte sziszegve emelte ki Piros melkasából a pengèt s nyujtota nekem átt.Probáltam fel èbreszteni majdcsak azt vettem èszre hogy gyorsul a szíve. Ez annak a jele volt hogy elkezdet össze forni a sebbe s ezzel együtt èletben marad. A pengèt oda adtam a kovácsnak aki kèszitette az Arany Hadsereget.
Ahogyan mentem úgy csak kővetek de mint mindig Cassandra inkább megfutamodot minthogy harcolt volna velűnk együtt. Egy gyáva ember az biztos csak ő nem ismeri el mert az egoja nagyobb annál. Raven miatta szenvedet annyit s èn vègig nèztem mert nem szolhatam bele mit èl átt.
Az utolso csepp akkor volt mikor az emlèkeit is kitörölte. Akkor lèptem kőzbe s keztem elszívni az erejèt hogy feloszlasa az egèsz Hexet amiben èlt a világ. Utána Raven kezte azt hogy nincsen vele semmi rendben. Tudni akart mindent de nem volt jó ötlet sehogyan, föleg hogy labbilis volt mint az erejèvel mint elmeileg.
Igazán jó anya ès gondoskodo testvèr az biztos,csak túl sokkat akart egyszere tudni a múltal kapcsolatban. Èn nem engedtem volna neki de Cassandra le se szarta mivel bizot magában hogy mindent eltűntettet, hát nem igy volt.
Az utolsó harcom szerintem ez lesz. Èn mint Polaris sokkat èltem meg s igaz hogy a hibáim nagyok voltak de megtanultam megbáni azokat. Az egyetlen dolog amit sosem akartam az hogy mások szenvedjenek miattam......
Folytatás jön.......
YOU ARE READING
Ki Nem Mondott Szó 2: Nimera Èbredèse (Supernatural FF.) [Befejezett]
FanfictionNehèz időkönk vannak túl a Winchester testvèrek. Aaron egyetlen feladata köti le mègpedig az hogy megtalálja húgát akit kitaszitotak a mennyből dèmoni ereje miatt, hogy válaszokat kapjon a mièrtekre s hogy anyja egyetlen hagyatèkát megfejtse, a köny...