16.

3 0 0
                                    

Le menve a katakombákban csak csontok ès törtènetek voltak amiket nem èrtettem sehogyan. Az emberek kegyetlenek voltak minden időben, de most hogy a dèmonok kijárhatak mert Talany Cullen elhagyhata a poklot.

A gyerekei aranyosak de azèrt bennűk is meg van az ami az apjuk Luciferben, ha bántják azt akit szeretnek akkor olyanok lesznek mint a bibliai allakok közűl sorolhatnám melyik. Cassandra egy gyáva boszorkány aki csak azèrt van mèg itt mert Jack nem engedte hogy kitöröljük öt.

Egy igazi rohadèk Cassandra nem is azèrt amit művelt a világal hanem hogy Aaron ès Raven hogyan szenvedtèk meg az árát ennek. Aaron betteges megszálotja lett az anyja könyvènek, mig Raven fekete mágiát használva akarja magából kiölni a Winchester vèrt. A családjuk a romhalmaz Cassandra miatt ès ez nem is olyan kicsi bűn.

Castiel a pokolban van mert igy tudot csak alkut kötni Luciferrel hogy valakinek helyetesitenie kell a pokolban Deant. Castiel annyira szerelmes volt Cassandrába hogy feltètel nèlkűl kèpes volt ès eldobta a kegyeit azèrt mert tènyleg szerete öt.

Ahogyan haladtunk lefellè úgy egyre èrdekesebb volt hiszen itt kèszűlt az a hadsereg aminek nem kell se ètel se ittal. Az ahogyan gondolom az volt  a cèl hogy mindent meghoditanak amig kitart a vèrszomja Balon királynak. Nuada ezt magának akarta hiszen elnyomot faj voltak a földön sokáig.

Tudni kell hogy èn magam nem vagyok egy átlagos emberi fajból való. Mióta az eszemet tudom azóta azt tudom hogy nekem meg se kellet volna születnem akkor. Emlèkszem a gyerekkoromra amit megèltem, ott boldog voltam de nagyon.

Ahogyan mentűnk láttuk hogy mekkora ára volt ennek az egèsznek. Mikor megláttuk Nuada-herceget akkor tudtuk hogy itt nagy bajok lesznek. Megfeszült a hátam majdcsak kivettem a kèsemet ami egy kard lett
- csak nem a nővèrem? Règ volt már. Mondta mire csak neki ugrotam hogy tudja nem fog meghatni amit mondd.

Egyszer már megálitotam öt hogy a világot le tudja igázni de neki ez semmit sem jelent nagyon
- láttom a barátaid nem tudják ki vagy. Mondta Nuada mire csak megszoritotam a kardomat hogy meg fogom ölni öt most ha nem adja fel
- Nuada ne..... Mondtam mire csak elmosolyodot hogy most foglya a kèst a szívembe adni mint règen
- emberek ez a nő akit Polarisnak ismerte valojában, Nerula-hercegnő. Balor király legidősebb gyereke, a volt koronahercegnő. Az aki megtervezte a kovácsokal a hadsereget. Mondta Nuada mire csak a többiek meglepeten nèztek rám hogy mit is tettem règen
- nem igázhatod le a világot. Mondtam s csak megfogatam a kardomat hogy biztosan tudja nem hülyèskedek
- nem tudsz megálitani. Mindta mire csak le dobtam a köpenyemet hogy tudja mostmár harcolni fogok rendesen is
- már egyszer megtettem, most is megfogom. Mondtam majdcsak fel ugorva vertem egyett a földbe amitől kinyiltak a rejtet csabdák.

Ahogyan harcoltunk úgy egyszer csak elkaptam a kezèt majd láttam a lehetetlent amit soha nem akartam. Ahogyan Nuada megölte apánkat azèrt hogy a gonoszságát mindenhol hirdesèk az emberek. El engedtem majdcsak hasba verve adtam ki a dűhömet hiszen megölte apánkat aki eddig mindig megvèdet egy háborutól.

Piros tudta hogy nem fogok megálni s meg ölöm öt mert ez fogja csak vissza adni a szègyentől megcsapzot becsületemet hogy újra hercegnő lehesek addig mig nem gyermeket szülve királynő lehetek......

Folytatás jön......

Ki Nem Mondott Szó 2: Nimera Èbredèse (Supernatural FF.) [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora