Eközben egy háborus állomáson èppen egy piros bőrű gyermek a televiziot nèzte amiben egy mokás kis báb szerepelt. Èdesapja nem birt vele hiszen gyermek volt minden èrtelemben az biztos
- mesèlj nekem apa. Mondta neki a kicsi gyerek amire az apja eleget is tett neki hisz voltak dolgai amiket nem akart elmondani soha neki
- hát legyen. Mondta az apa mire kinyitva a könyvet kezte mesèlni a règmúlt mesèlyèt, melyet az idők hagytak rá hogy vigyázon rájuk.Règes règen mikor az emberek melett a furcsa lènyek is szerepelte háború dulta a földeket. A furcsa lènyek akarták vèdeni földüket de az ember gyarmatositani akarta azokat.
Balor-király a tündèk királyságának legnagyobb úra nem akarta hogy az emberek tönkre tegyèk amiket ök megműveltek. Igy a háború felemèsztette a seregeit minda kètt fèlnek.
Emelè a hatalmas fájdalom nem tágitot miszerint a saját fajtája akkar meghalni. Tudta hogy bèkèt kell köttnie de nem tudta mikènt legyen az. A királyság hanyatlot igy kelett valami miatt aze mberek tudták hogy hol van ahelyűk egy időre.
Ezèrt küldöncöt küldettet Rhagarn hegyeibe hogy a hirhedt sárkányt melyet csak az tudd megülni ki egyszer már mindent elvesztet s szíve igazi akár a gyèmánt. A bestia mellèjük áll cserèbe azèrt mert hagyták szabadon èlni a vár körül.
Balon király igen erős uralkodo volt de nem volt utodja igy hogy felesège teherbe tudjon esni egy Kelta Istennek ajánlota fel elsőszülöt gyermekèt aki majd nagy lesz mindenek felett.
A királynè teherbe eset de azt josolták neki hogy meg fog halni mikor èletet add fiának. S mint mindent úgy ezt is a sors kihívásnak tekintet ezzel kapcsolatban. A kiralynè időre szülte meg a három gyermekèt kiket a három fő alapito után nevezet el.
Nerula volt az első lánya, utána Nuada fia, majd második lánya Nuala. A kiralyság nem gyászolta a királynèt hiszen azt akarta hogy biztosan a gyermekei legyenek a pèlda arra hogy mikor nincsen remèny legyen egy sugár ami esèlyt add mindenkinek.
Háborúban nőttek fel az utodai ebben közre hátszot az is hogy anyjukat nem ismerhetèk sehogyan. Az utolso amit kivánt anyjuk nekik hogy egy napon találkozhasanak mert jót cselekedtek a másikal.
Nuala igen szerèny ès illedelmes volt, mig nővère Nerula a harcot ès a kalandot akarta magának. Nuada nagyravágyó ès elensèges volt mindenkivel kivève hugával. Balor-király tudta hogy első lány lesz aki miatt majd a háború vèget èr s minden jóra fordul.
Nerula megtudta ülni a bestiát melyet arra teremtettek hogy az igazságot szolgálja. Színte szerelmes volt a sárkányba ahogyan a városban beszèltèk. Elbűvölte a hercegnő fejèt hiszen ö megèrtette hogy mit mièrt tett.
Balor-király tudta hogy lánya csak akkor marad majd mèlto nevèhez ha megkapja amit akar. Igy hát felesègűl adta egyetlen örökösèt a bestiához hogy a bèke fenmaradjon örökre.
Egyik nap mikor Balor-király ès gyermekei tanácskoztak egy törp járult ellèjük s felajánlota hogy èpit nekik aranyból egy hadsereget. Hetven szer hetven katonát akiknek nem kell se ètel se ital, kiken nem fog az idő foga.
Nuada-herceg kèrlelte apját hogy fogadja el a dolgot hiszen igy a birodalom erősebb lenne mindennèl. Nuala-hercegnő pedig nem akart bele avatkozni ebbe az egèszbe csak vèget akart vettni ennek hogy bèke lehesen.
Balor-király vègül elfogadta amit ajánlotak neki. Nerula-hercegnő önkènt akart lemenni hogy megtervezhese a sereget melyet ö vezetet volna a csatákban. Mikor elötük áltak akkor apjuk fejère felkerült a varázskorona melyel irányitani lehetet a sereget, majd igy szolt Balor-király "-ki vitatja királyi jogaimat?"
A teremben csend volt s minegyik dicsöitette a királyt melyet az igazság szomboluma vèdet. Nerula-hercegnő az egyik örjáraton elvesztette fèrjèt igy özvegyen ès vèdtelenűl várta a csata vègèt.
Mikor a sereg sèrtetlenűl vonult be a várba akkor Balor-király látta a hatalmas pusztitást amit hagyot maga után a serege. Igy a család kènytelen volt bèkèt kötni az emberekel.
Nuada-herceg a jusát követelte ami a korona egyik darabját takarta. Mikor Nerula-hercegnő megvèdte apját ès hugát akkor Nuada-herceg száműzetèsbe vonult ès meghagyta ha valamikor a családnak a legnagyobb szüksège lesz rá akkor vissza tèr ès az Arany Hadsereg fogja követni öt.
A varázskoronát nègy rèszre szedtèk szèt. Egyett az emberek kaptak meg, ketöt a tündèk s a piros követ pedig egy örzö aki az èletèt kellet adja azèrt hogy megvèdje azt........
Folytatás jön.....
ESTÁS LEYENDO
Ki Nem Mondott Szó 2: Nimera Èbredèse (Supernatural FF.) [Befejezett]
FanficNehèz időkönk vannak túl a Winchester testvèrek. Aaron egyetlen feladata köti le mègpedig az hogy megtalálja húgát akit kitaszitotak a mennyből dèmoni ereje miatt, hogy válaszokat kapjon a mièrtekre s hogy anyja egyetlen hagyatèkát megfejtse, a köny...