"For Pleasure"/3.

274 30 13
                                    

Jisoo Taehyung'un kucağına oturdu.

"Seni istiyorum Taehyung"

"Göster o zaman" Taehyung sırıtıyordu, çünki Jisoo'ya istediğini yapa bilecekti.

Jisoo Taehyung'un dudaklarına yapıştı. Taehyung'un bunu fark etmesi uzun sürmedi ve Jisoo'ya sert bir şekilde karşılık vermeğe başladı. Jisoo tırnaklarını Taehyung'un boynun da gezdirdi. Tabiki Taehyung'un eli boş kalmadı. Bir eli Jisoo'nun kalçasını okşarken, diğer eli ise Jisoo'nun vücudun da geziyordu. Taehyung fazla sert öptüğünden, Jisoo'dan bir inleme duyuldu. Ve Taehyung Jisoo'nun ağzını açmasından yararlanıp, dilini araya soktu. Öpüşmeleri daha da derinleşmişti. Taehyung daha fazla dayanamayıp Jisoo'yu kucağına aldı ve odaya çıktı. Odaya geldiğinde Jisoo yatağa bırakıp, ağırlığını vermeden üzerine çıktı. Taehyung'un Dudaklarının hedefi Jisoo'nun boynu olmuştu. Ve boynunu emmeye başladı. Bazen Jisoo'nun boynuna izlerini de bırakıyordu. Ve yavaş yavaş köprücük kemiklerine geldi. Orayı da emip izlerini bıraktıktan sonra Taehyung Jisoo'nun göğüslerini hedef almıştı. Ama kiyafetler canını sıkıyordu. Hızlıca Jisoo'nun kiyafetini çıkarıp, odanın bir köşesine atmıştı.Jisoo'nun göğüslerine küçük bir öpücük kondurdu. Ve üzerinden kalktı. Jisoo hızlıca Taehyung'un üzerine çıktı. Ve tam penisinin üzerine oturmuştu. Jisoo Taehyung'un dudaklarından öptü ve boynunu emiyordu. Aynı zaman da kendini Taehyung'un penisine sürtünüyordu.
Taehyung Jisoo'yu altına aldı. Eli direk sütyenin kopçasına gitmişti. Sütyeni çıkarıp, yine odanın bir köşesine atdı. Göğüslerine öpücükler kondurup, emmeye başladı. Jisoo ise deli gibi inliyordu ama bu zevk inlemeleriydi. Taehyung Jisoo'nun vücuduna o kadar fazla odaklanmıştı ki, Jisoo'nun vücuduna geçmiş tırnaklarını bile hissetmiyordu. Taehyung yavaşça aşağılara inmeye başladı. Jisoo'nun vajinasına öpücük kondurdu.

"Taehyung seni artık içimde hissetmek istiyorum.."

Taehyung Jisoo'yu istediği yere getirmişti. Artık onu rahatça becerebilirdi. Taehyung hızlıca Jisoo'nun iç çamaşırını çıkartıp, onu da odanın başka bir köşesine atdı. Ve bir parmağını Jisoo'nun içine gönderdi. Jisoo ilki olduğu için çok fazla çığlık atıp inlesede daha sonra zevk almaya başlamıştı.

Saat çoktan geceyi geçmişti. Jisoo fazlasıyla yorulmuştu. Taehyung Jisoo'nun vajinasına öpücük kondurdu. Jisoo ise Taehyung'un saçlarını okşuyordu. Taehyung kendini Jisoo'nun yanına atdı. Ve yorgun oldukları için sarılıp uyumuşlardı.
____________________________________

Hiii Millet!! Nabersiniz? Kendimi öldürmeme gram kaldı. İlk smut olduğu için kötü ama kusura bakmayın ve arkasını yazmaya utandım. Okursunuz işte acemi yazarin acemi smutu diye:) Neyse Görüşürüz Vsoo shipleyen ve yakıştıran Güzellikler. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍

"For Pleasure"/TaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin