Jungkook Lalisa'yı kolundan tuttu ve dışarı çıkardı.
"Ne yapıyorsun Jeon?!"
"Artık susman gerekiyordu Lalisa"
"O adamın nesinden korkuyorsun ya?! Seni korkutacak ne yapmış olabilir?!"
"Lalisa, güzelim Taehyung bir sinir hastası ve biraz daha damarına basarsan sonu kötü şeylerle bitebilir"
"Jungkook sen onları barıştlrmak istiyorsun ama Taehyung sinir ha stasıysa ya Jisoo unnie'ye zarar verirse? O zaman ne olucak? Ben Jisoo'yu tehlikeye atamam!"
"Taehyung ona asla zarar vermez gerçekten seviyor onu Lalisa, güven bana lütfen güzelim?"
"Peki affetmesi için Jisoo ile konuşacağım, ama Jisoo'yu üzecek bir şey yaparsa-"
"Yapmayacak, söz veriyorun" diyip Lalisa'ya sarıldı. Lalisa ise Jungkook'a karşılık vermişti.
~~~~~~~~~
Daha sonra ikiside Jisoo'nun odasına gitmişlerdi. Lalisa içeri girdiği gibi Jisoo'nun yanına koştu.
"İyi misin Jis?"
"İyiyim Lili, endişelenme"
"Peki" Lalisa Jungkook'a baktığında ne demek istediğini anlamıştı.
"Ben kendime su alacağım. Jisoo sen bir şey istiyor musun?"
"Hayır. Teşekkür ederim Lili"
Lalisa odadan çıktığında Jungkook odadaki koltukta oturdu.
"Seninle konuşmalıyız Jisoo"
"Ne hakkında?"
"Taehyung hakkında..."
"O artık beni ilgilendirmiyor Jungkook!"
"İzin ver anlatayım sana her şeyi.."
"Peki dinliyorum. Anlat?"
"Jisoo Taehyung sensiz iyi değil... Mental çöküş yaşıyor... Bu aralar fazlasıyla sinir krizleri geçiriyor ve içkiden, sigaradan başka hiç bir şey tüketmiyor. Ona yeni bir şans daha versen...?" Jungkook arkadaşını bu halde görmeyi hiç sevmezdi ve bu onun canını yakıyordu.
"Olmaz Jungkook olmaz... Ya yeniden hata yaparsa...?"
"Sana gerçekten aşık. İlkte takıntıdır diye düşündüm ve anlatmaya çalıştım, ama sana gerçekten aşık Jisoo.. Herkes ikinci şansı hakkeder."
Jisoo düşünüp, karar vermişti.
"P-peki Taehyung'u çağır.."
Jungkook başını sallayarak odadan çıktı. Biraz sonra Taehyung gelmişti.
"Güzelim?"
"S-seni affediyorum Taehyung..."
Taehyung inanmaz gözlerle bakıyordu.
"Gerçekten mi?"
"Evet Sevgilim gerçekten..."
O an bir-birilerine sıkıca sarılmışlardı...
____________________________________Selamm. Ben,ben ve yine benn. Bu ficde bir şeyler var bölümleri asla tutmuyor gjhhjgh. Neyse bu arada yarın aktif olmaya bilirim.(Yarın doğum günüm) Yani kusura bakmayınn.
Seviliyorsunuzz<3333"Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"For Pleasure"/Taesoo
Fanfiction"Ünlü İş Kadını Kim Jisoo ortağı Ünlü İş Adamı Kim Taehyung'a Aşıktı, ama Kim Taehyung'un onu zevk ve eğlence için kullandığını bilmiyordu." ~Tamamlandı~