Taehyung şirkette odasında çalşıyordu. Kapı çaldı ve içeri en yakın arkadaşı Jungkook girmişti.
"Vayy Jeon sevgilinden ayrılıp gele bilmişsin."
"Taehyung dalga geçme, senin de ne kadar sevgiline düşkün olduğunu biliyoruz."
Taehyung bu cevaba sadece gözlerini devirmişti."Merak ediyorum Jisoo ile hala zevk için mi birliktesin?"
_______Jisoo yavaş adımlarla Taehyung'un odasına doğru ilerliyordu. Kapımnın önüne geldiğinde içerde biri olduğunu anlamıştı. İçeri girmeden kapıyı dinlemeye başladı. Böyle şeyler yapmayı sevmezdi, fakat kendi ismini duymuştu. Ve dinlemeye başladı.
"Evet hala zevk için"
"Ne zaman ayrılacaksın?"
"Zamanı gelince ayrılacağım."
"O zaman ayrıldığında zevk için kullandığını söyleme. Seni gerçekten seviyor."
"Jeon bunu sen söylüyor olamazsın?"
"Neden Taehyung?"
"Eskiden bara gittiğimizde kaç Kız'la yatttığını, sevgililerini aldattığını unuttun sanarım."
"O eskidendi. Artık hayatımda Lalisa var ve mutluyum!"
~~~~~
Jisoo duyduklarından sonra gözleri doldu ve yavaşça duvara tutundu. Sonra ise hızlıca gözlerini sildi ve odasına gitti.
Odaya geldiğinde çantasını aldı. Şirketten çıktı ve arabasına binip direk gaza basmıştı.
Jisoo eve geldi ve içeri girdi. Koşarak odaya çıktı ve kiyafetlerini toplamaya başladı. Hem ağlıyor, hem de kendisine söyleniyordu.
"Aptalım işte aptal... Yalanmış her şeyi yalanmış... Dokunuşları,öpüşleri, şefkati hepsi yalanmış...."
Jisoo valizini toplamıştı artık. Gözlerinden yaşlar süzülerek odadan çıkıp aşağı indi. Etrafa bakmıştı. Bütün her şeylerini burada yaşamışlardı. Sevişmelerini,ateşli gecelerini her şeylerini...
____________________________________Az oldu biliyorum.. Ve kaç gündür aktif olmak istiyom ama olamıyom. Bundan sonra aktifim ama.
wimyass bak sen smut yazmadın diye haşmetlilerimi ayırdım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"For Pleasure"/Taesoo
Fanfiction"Ünlü İş Kadını Kim Jisoo ortağı Ünlü İş Adamı Kim Taehyung'a Aşıktı, ama Kim Taehyung'un onu zevk ve eğlence için kullandığını bilmiyordu." ~Tamamlandı~