Jisoo hastaneden çıkmıştı. Taehyung'un evinde kalıyordu. Sabah kalktığında yanında ona sarılarak uyuyan Adama bakıp gülümsedi. Biraz Taehyung'u izledikten sonra kalkıp bayoya girdi. Kısa bir duş alıp, üzerini giyindikten sonra aşağı kata indi. Mutfağa gidip, kahvaltı hazırlamaya başladı. Taehyung için güzel bir kahvaltı masası hazırlayacaktı. Ve hazırlamaya başladı.
Jisoo kahvaltıyı hazırlamıştı. Şimdi yukarı Taehyung'u uyandırmaya çıkıyordu. Odalarının kapısını aralayıp, içeri girdi. Uyuyan Taehyung'a hayranlıkla baktı. Daha sonra yaklaşıp, dudağına kısa bir öpücük bırakmak için eğildi. Ama Taehyung onu derin bir öpüşmenin içine çekmişti. Jisoo Taehyung'un alt dudağını emerken, Taehyung Jisoo'nun üst dudağını dişleri ile eziyordu. İlk ayrılan Jisoo olmuştu. 1-2 dakika nefesini düzenlemeye çalıştı. Taehyung sırıtarak ona bakıyordu.
"Günaydın Taehyung.." dedi Jisoo utanarak.
"Günaydın Meleğim." Dedi Taehyung Jisoo'nun burnundan öptü.
"Hadii kahvaltı hazır aşağı inelimm." Jisoo fazlasıyla mutlu ve enerjik bir şekilde söylemişti.
"Sen in, geliyorum ben Bebeğim."
"Peki Sevgilim."
Jisoo odadan çıktıktan sonra Taehyung yataktan kalktı. Banyoya girip elini ve yüzünü yıkadıktan sonra üzerinde gömleğinin olmamasını umursamadan aşağı indi. Zaten bir-birilerinin vücutlarını ezbere biliyorlardı. Taehyung hazırlanan masayı gördüğünde konuşmaya başladı.
"Mükemmel gözüküyor Bebeğim." Jisoo bu söze hafifçe gülümsedi. Ve kahvaltılarını yapmaya başladılar.
Kahvaltı bitdikten sonra Taehyung şirkete gitmiş, Jisoo ise masayı toplamış ve şu anda salonda oturuyordu. Kahvesini yudumlarken, elinde ki telefonundan kendileri hakkında olan magazin haberlerine bakıyordu. Bütün herkes onları konuşuyordu. Sonuçta ne zamandır şirkete gitmiyorlardı ve en sonda hastane de görünmüşlerdi. Bazıları onların evleneceğini düşünüyordu, bazıları ise ayrıldıklarını... Ama bütün dünya onları konuşuyordu, çünki ikiside dünya çapında Ünlü olan iki şirketin sahibiydi..
Jisoo merakla onlara yapılmış haberleri izlerken, midesi bulandı. Koşarak aşağı katta olan lavaboya gitti.
Yüzünü yıkayıp, peçeteyle kuruladıktan sonra lavabodan çıktı. Neden midesi bulandığını düşündüyünde aklına gelen şeyle derince nefes aldı. Salona geçtikten sonra telefonuna sarılıp, hızlıca Lalisa'yı aradı.
"Alo Lili?!"
"Efendim Jis?"
"Acil buraya gelmen gerekiyor."
"Neden?! Ne oldu?! İyi misin?! Kötü bir şey olmadı değil mi?!"
"Yok hayır merak etme, ama acil buraya gelmen lazım. Ve gelirken hamilelik testi almayı unutma.."
"Ş-şaka yapıyorsun değil mi? Gerçekten hamile misin Jis?"
"Bilmiyorum sadece öyle düşünüyorum. Neyse hemen çabuk gel. Görüşürüz."
"Geliyorum. Görüşürüz."
5 dakika sonra kapı çalmıştı. Lalisa bu kadar kısa sürede gelemezdi. Jisoo kapıyı açtığında nefesini düzenlemeye çalışan Lalisa'yı gördü.
"Yok artık cidden koşarak mı geldin?"
"Tabi ki de koşarak geldim."
"Lalisa farkındaysan senin bir araban var. Koşmana gerek yoktu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"For Pleasure"/Taesoo
Fanfiction"Ünlü İş Kadını Kim Jisoo ortağı Ünlü İş Adamı Kim Taehyung'a Aşıktı, ama Kim Taehyung'un onu zevk ve eğlence için kullandığını bilmiyordu." ~Tamamlandı~