Taehyung sabah gözlerini açtı. Ve yanındaki bedene sırıtarak baktı. İstediği olmuştu. Kim Jisoo'yu oyununa getirip ona sahip olmuştu. Yavaşça elini Jisoo'nun vücudun da gezdirdi. Yüzünü okşadı. Jisoo'da bunu hissetmiş ve uyanmıştı. Yavaşça başını kaldırıp onu izleyen Taehyung'a bakmıştı. Masum ve saf bir gülümsemeyle.... Taehyung'un onu kullanıp, zevk için, eğlence için onunla yattığını bilmiyordu.
Bunun altında saf bir sevgi olduğuna inanıyordu Jisoo..."Günaydın Sevgilim"
"Günaydın Bebeğim"
"Dün gece çok güzeldi Bebeğim"Jisoo'nun yanakları kızarmıştı. Taehyung ise buna gülüp ayağa kalktı. Gidip kendine rahat kiyafetler giymişti. Jisoo'da ayağa kalktı. Taehyung odadan çıktıktan sonra gidip Taehyung'un dolabından Taehyung'un t-shirt'lerinden giymişti. Uzun olduğu için altına bir şey giyme gereği duymadı ve aşağı indi.
Salona gittiğinde Taehyung oradaydı. Yanına oturdu. Biraz sonra Taehyung Jisoo'yu kucağına aldı. Mutfağa gidip, tezgaha oturttu. Ve kendisi kahvaltı hazırlamaya başladı.
Daha sonra Jisoo karnını tutmaya başladı."İyi misin Jisoo?"
"Karnım ağrıyor"
Taehyung yavaşça Jisoo'yu kucağına alıp odaya çıkardı. Yatağa yatıp Jisoo'yu da kucağına yatırdı ve karnını ovmaya başladı. Bu Jisoo'ya iyi geliyordu. Biraz daha Jisoo ile ilgilendikten sonra, Jisoo artık iyiydi. Aşağı inip kahvaltılarını ettiler. Bu günü evde geçirecektiler.
Jisoo sabah uyandı ama yanında Taehyung'u görememişti. Dün günülerini evde geçirmişlerdi. Bunun için ikisininde işe gitmesi gerekiyordu. Ama Taehyung yoktu. Jisoo işe gitmiştir diye düşünüp kiyafetlerini giydi. Güzel ve siyah bir takım giymişti. Hızlıca evden çıktı. Ve şirkete gitmeye başladı.
Jisoo şirkete gelmişti. İçeri girdi. Çalışanlar her zaman ki gibi Jisoo'nun önünde saygıyla eğilip, selam verdiler. Jisoo selamlayıp, hızlıca Taehyung'un odasına gitti. Ama Taehyung yoktu. Jisoo çalışanlara da sorduğunda Taehyung'un daha gelmediğini söylemişlerdi. Jisoo hızlıca Taehyung'u aradı. 1-2 dakika sonra Taehyung telefonu açmıştı.
"Alo Taehyung?"
"Dinliyorum Bebeğim. Noldu?"
"Neredesin? Uyandığımda yoktun, şirkete de gelmemişsin."
"Sevgilim işlerim vardı. Biliyorsun."
"Biliyorum Taehyung biliyorum, ama çabuk gel toplantı var."
"Geliyorum Güzelim"
"Peki" diyip telefonu kapatmıştı Jisoo. Ve kendi odasına geçip, Taehyung'u beklemeye başladı.
____________________________________Hellooo! Millet nabersiniz? Yeni bölümle buradayım.Bu arada ficde aldatma olayi yok merak etmeyin yani. Yeni fic yayınlamak istiyorum. "My Bully"ye final verdim diye üzüldüm birazcık. Yeni fic yazayım mı??? Neyse görüşürüz Vsoo shipleyen ve yakıştıran Güzellikler❣. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"For Pleasure"/Taesoo
Fanfiction"Ünlü İş Kadını Kim Jisoo ortağı Ünlü İş Adamı Kim Taehyung'a Aşıktı, ama Kim Taehyung'un onu zevk ve eğlence için kullandığını bilmiyordu." ~Tamamlandı~