Akşam olmasına az kalmişti. Jisoo hızlıca şirketten çıktı. Eve gitmişti. Sevgilisi için iyi görünmesi gerekiyordu değil mi? Taehyung ise gün içinde Jisoo'nun tavırlarıyla kendi-kendine alay etmişti. Gerçekten saf mıydı yoksa saf rolunu mü oynuyordu.
Aşkam olmuştu. Taehyung şirketten çıktı. Eve gitmeyecekti. Direk Jisoo'nun evine geçecekti. Arabasına binip Jisoo'nun evine taraf sürmeye başladı.
Jisoo'nun evine gelmişti. Arabadan indi ve kapıyı çaldı. Jisoo kapıyı açmıştı. Jisoo'nun üzerini, kiyafetini süzdüğünde Taehyung'un yüzünde memnun bir ifade vardı. Jisoo üzerine kısa bir şort, üzerine ise beyaz crop giymişti. Ama üzerindekiler vücut hatlarını çok güzel ortaya çıkarıyordu.
Taehyung daha fazla dayanamayıp Jisoo'nun dudaklarına yapışmıştı. Karşılık aldığında ise Jisoo'yu kucağına almış ve kapıyı kapatıp içeriye geçmişti. Ateşli ve derin öpüşmelerine salonda devam etmişlerdi."Güzelim odaya geçelim mi?"
"Hıhı geçelim" Jisoo Taehyung'un saçları ve dudakları ile uğraşırken söylemişti bunu. Taehyung kucağında Jisoo ile yukarı çıkmaya başladı. Odaya geldiğinde Jisoo'yu yatağa bırakıp üstüne çıktı. Bu gün Jisoo'nun odasından sadece sert çığlıklar, inleme ve öpüşme sesleri duyulacaktı.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Taehyung Jisoo'nun bedenini okşadı. Yarı baygın halde olan Jisoo'ya gülerek baktı. Beklediklerinden daha iyi geçmişti. Yani Taehyung beklediğinden daha iyi geçmişti, çünki Taehyung Jisoo'ya hiç acımamıştı.
"Gerçekten çok iyiydin Sevgilim"
Jisoo cevabını Başını Taehyung'un göğsüne koyup sarılarak verdi. Taehyung'da Jisoo'ya sarıldı. İkiside gecenin yorgunluğuyla huzurla uyumuşlardı.
____________________________________Evett ve günün 2. Bölümü neyse iyi akşamlar hepinize♡.
Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"For Pleasure"/Taesoo
Fanfiction"Ünlü İş Kadını Kim Jisoo ortağı Ünlü İş Adamı Kim Taehyung'a Aşıktı, ama Kim Taehyung'un onu zevk ve eğlence için kullandığını bilmiyordu." ~Tamamlandı~