TANITIM

239 17 7
                                    

Asil Dağkıran ( Korhan)

22 yaşında daha gençlik baharında olan bir genç adamdı. Arkadaşı Alp ile dünyaca ünlü Gece holdingi yönetiyorlar. Daha erken yaşta iş hayatına atılmıştır. İşkolik bir yapısı vardır. İşine çok fazla önem verir. Yüksek sesten hiç haz etmez. Ailesiyle ayrı kardeşim dediği ve tek dostu Alp ve Alpin kardeşi Kaan la beraber yaşıyorlar.Asil titiz bir adamdır, dağinıklığı hiç sevmez. Kurallara önem verip uyulmasını ister. Evin içindede bazı kurallar vardır. Bunun ilk başindada evde koşuşturmak ve yüksek sesle bağırıp,müzik dinlememekk gelir. Ama maalesef evin hiperaktifi Kaan kurallara pek uymaya biliyor. Evde ordan buraya koşuşturur ve yüksek sesle şarkı söyler. Asildende kurallara uymamanın cezasını alır. Asil çocukluğunu hiç yaşayamayan biriydi. Hep bir yanı sevgiye aç , sevilmeye de hasretti. Babası Kemal Dağkıran çok katı bir adamdı. Asili ne sevip saymış nede oğlum demişti. Kemal bey o küçük çocuğu sevip öpmek yerine ruhuna derin ve geçmicek yaralar açmıstı. Abisi Arda Dağkıran Asili bir kere bile kardeşi olarak gormemiş , abilik yapıcağı yerde babasından sonra o ezdi. Anne dediği Zeynep hanım anneliğini Asilden hep esirgemişti. Sanki o evde yomuş gibi davrandı. Asil ailesi sandığı kişilerden çok yara aldı, hem psikolojik hem fiziksel yaralar. O küçücük çocuğa duygusuzluğu aşıladılar. Asil artık ne gülüyor nede mutluydu. Ama bilinmeyen gerçeklerde vardı. Asilden saklanan gerçekler...

- Korhanlar...

- yara almış neredeyse dağılmak üzere olan bir aile.

- Asili kabullenicekler mi?

- peki hiç sevgi görmemiş , duygusuz bir genç olan Asil bunun üstesinden kalkabilicek mi ?

" Herşey yalanmış. Benim ruhum boş yere yara almış. Onlar benim çocukluğumun katili oldular. Şimdi ise katillerimin gerçek ailem olmadığını öğrendim."

Asil Dağkıran
Yada başka bir diyişle
Asil Korhan


Umarım güzel bulursunuz kitabı. Arkadaşımla beraber yazmaya karar verdik.
Yazım yanlişları olabilir o yüzden şimdiden özür dileriz. Lütfen beyenip beyenmediğinizi söyleyin. Yorum yapıp yıldıza basmayı unutmayın. Sevgiyle kalın
<333333

Herşey yalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin