Giriş - Aşeka

111 12 0
                                    


Benim hikayelerimi müziksiz okumayın sevgili okuyucularım...

Başlarken, 

"Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum."

Didem MADAK

Ömer Asaf Karahanlı -

Bizim hikayemiz hep olacakmış gibi olup olmayan, oldurulamayan şeyler gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bizim hikayemiz hep olacakmış gibi olup olmayan, oldurulamayan şeyler gibi. Başından sonu belli bitik eksik... İlerlemeye çalışsam sen öyle bir kapatıyorsun ki tüm yollarını sana olan yollarımı...

Şimdiye kadar belki bir şeyler yaşansaydı da olmasaydı. Denedik olmadı derdim be. 

Yok ama sen öyle bir kestirip atıyorsun ki duygularım ne çiçek verebildi ne kuruyup dalından düşüp sonsuzluğa kaldı. 

Gözlerinde görmesem o ışığı bin defa vazgeçerdim senden. Yemin ederim bin defa da denedim. 

Bu sefer dedim, bu sefer bir daha ona içim gide gide kirpiğinin her tanesini sevdama kata kata bakmayacağım. Ahh işte o meftun olduğum gözlerin boş bakmıyor be Hanzade. 

Diyorum ki bazen şerefimi siktiğim adam, kızın sapığı mısın sen? Ama kalp yalan söylemez, senin kalbin de benim için atıyor değil mi güzelim?

Bazen operasyondayken gülüşün geliyor hayalime, hele güldüğünde yanağında ortaya çıkan mezarım var ya  kaç defa diledim; Allah'ım şehit olmadan bir kere o gamzeyi öpmeyi nasip et. 

Sen sevdasın bana hem de en kara olanındansın. 

Bana demiştin ya sana soyadından ötürü mü Kara Komutan diyorlar, benim Kara'lığım sana olan sevdamdan geliyor. Kara sevdamdan böyle yavrum. 

-

Ahudan Adal

"Sen sanıyor musun seviyorum deyince her şey bitiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen sanıyor musun seviyorum deyince her şey bitiyor. Sen gerçekten söylediğin kadar düz bir adammışsın. 

Oniki senedir seviyorum diyorsun ya beni on sene sonra da sevebilecek misin? Peki beni hatalarımla eksiklerimle de kabul edecek misin? 

Şimdi evet dersin, herkes aşkın aleviyle ilk evet der ya sonra!

Benim babam kundakta beni bırakıp vatanı için canını ortaya koyan anneme de bana da acımamış. Benim annem elimde boşanma kağıtlarıyla ölüme yürümüş! 

Ya annesini kızından saklamış benim babam sözde annemin kapısında aşkından ölen adam! 

Sana karşı benim sevda eksikliğim yok benim güven eksiliğim var bir sana değil bu dünya da herkese. 

Sende beni arkanda bırakmayacağının ya da sıkılmayacağının  garantisi ne?

Bir kere ben çabuk sinirlenirim, yakar yıkarım. Güven problemlerim var benim doğduğumda kaderime yazılan. 

Dişi sinekten kıskanırım ya da en gerekli yerlerde umursamazımdır mesela en fenasından. Dayanabilir misin?

Sen diyorsun ya görev gelir üç ay gelmem ben belki altı ay gelmem. Bir mesajla çeker giderim  araştırma için dünyanın diğer ucuna. Sen bunları kabul ediyor musun gerçekten."

----------

Geliyor gelmekte olan. 

28 yaşında Türk Tarihi Araştırmacısı Ahuşan ile 31 yaşında Kara Kuvvetlerinde görevli Yüzbaşı Ömer Asaf'ın çocuklukta tanışıp, gençlikte aşık olup bir adım atamadıkları sevdalarını yaşamaya.



SarmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin