🌸27-Bildirim🌸

90 29 8
                                    

"...Ve yaptığım tüm iyiliklerin bedelini ödedim..."

Banka oturup telfonumu açtım fazladan bildirim vardı..

Tek tek mesajlara tıkladım
İlk olan Arkadaşların açtığıydı..

Mine: hazırsınız değilmii??

Yine mi bu konu.. Diyerek yüzümü buruşturdum

Cevap yazmicaktım ama yazanları cevapını merak etmişdim..

Aylin: Tabikii

Sena: herzaman mine, hazırız!

Emir: Fazla heycanlımısınız? Gideceğiniz kişinin kim olduğu hakkında ufak bir fikriniz yok gibi?

Emirin söyledikleri ilgimi çekmişti.. Evet kime misafir gideceğimiz hakkında hiçbir fikrim yoktu ama sanki mine biliyordu çünkü bana gideceğimizi söylediğinde sesi mutlu gibiydi...

Meral: bence bir sorun yok? Olsada neden gidelim ki

Vay canına bu kız fazla mı mal!

Aylin: sorun yok tabiki

Mine: gideceğimize en çok Sara sevinicek!

Benmi? Neden? Daha kime gitdiğimizi bilmiyordun nasıl sevineyim!!??

Emir: niye Sara Sevinicekmiş?

Sena: bu kızlar ile Saranın arasındakı küçük bir sır emir, bu yüzden kızların sırrını sana söylemeyeceğiz!

Ne sırrı? Benim bundan haberim yok! Biraz düşüncelere dalarak hangi sırrdan bahsettiklerini düşünüyordum ama birine misafir olarak gidicek kadar "inanılmaz" bir sırrım yoktu(?)

Mine: en iyi cevapdı Senacım Saranın yüz ifadesini merak ediyor olucam!

Sinirlenip elimi yazı butonlarına bastırarak kelimleri tamamlayıp grupa göndermiştim

Sara: Neden? Benim bundan haberim yok Mine! Yüz ifademi merak ediyorsan şuan fazla sinirli olduğumu söylemem yeterli olur!

Aylin: ne?! Nasıl yani Sara hatırlamıyormu??

Sena: unutmuş olması azda olsa mutlu etdi ama hatırlatıcak olmamız daha mutlu etmezmi?

Ne diyor bunlar!

Mine: Umarım mutlu olursun sara'm!

Sara: benim adıma karar vermeyi bırakın!!

Diyip telfonu kapattım

Ah.. Ayağa kalkıp yakındakı süpermarkete ilerledim

İçeri girip çilekli su ve birde çikolata alıp çıkmıştım.. Yolda ilerliyerek yediğim çikolata içtiğim çilekli içecekle fazla uyumlu ve iyiydi zevkle elimdekileri bitirip atmışdım

Eve doğru ilerliyordum şu saçma yer her neresi ise orasıviçin hazırlanmak yerine uyumayı tercih ederdim!

Yeni bir bildirim daha...

Bölum sonu

Seri Katil ZanlısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin