🌸31-Eski çift🌸

83 21 2
                                    

kadın fazla tanıdık gelmişdi.. nerede görmüşdüm bu kadını.. gülüşünde bir mana vardı ama ne olduğunu anlayamamıştım kadın bir anda arkaya dönüp birine seslendi

?: Hande beklediğimiz misafirler geldi.. Oğuzu da çağır gelsin bakalım

ne? oğuzmu? hande? Fazla tanıdık gelen isimler ile bu kişinin eskiden takıntı yapdığım eski sevgilim olduğunu anlamam saniyeler almışdı kadın da bu yüzden tanıdıkdı.. bu kadın doktordu.. oğuz ile aramda kimsenin bilmediği şeyler olmuşdu.. bana zarar vermişdi.. ondan hoşlandığım dönemlerde beni kullanmış..

yaşadığım o anlar aklıma geldikce o duyguyu yeniden hissetmişdim.. bu duygu tarif edilemezdi.. sanki 1 yanım nefret ederken bir yanım Takılıp kalmışdı.. ama takıldığım yer benimle sahte sevgililiği değildi.. bana söylediği kırıcı sözler.. Kalbime hancer gibi batan kelimeleri idi.. ama en çok takıldığım yer ona kör kütük aşık olmamdı...bana yaptığı Zorbalıklar.. Fiziksel verdiyi zararlar aklıma geldikçe çıldırmış gibi hissediyordum... ne yani süpriz dedikleri hayatımı mahveden piçi görmek miydi?

tabi ki bu konuyu kimseye anlatmamam için ondan tehditler almışdım bu yüzden bu konuyu arkadaşlarım asla öğrenmemişti mutlu olacağımı sanmışlardı.. yanıldılar! peki ya emir onu nereden tanıyordu

hızla bakışlarımı kadının alçak sesinden ayırıp emire yöneltdim siyah parlak gözleri beni izliyordu.. yüzüm deki ifadeyi gördüğünde Bir sorun olduğunu anlamıştı..ki kaşları gereğinden fazla çatılmışdı

bu olay baya önce olmuşdu onu unutmak için çok şey yapmıştım psikolojik sorunlar yaşamıştım ve şimdi tekrar karşılaşıp en başa dönmek benim için en büyük çöküş mü olurdu başlağıçmı olurdu?

bana Yapmadığını bırakmayan birisini sevmek nasıl duygudur bilirmisiniz? karşınızdakı size zarar verirken siz acıdan kıvranırken yapmasına izin vermektir aşk ...

.."aşk suçsuzken özür dilemekdir.. "

onunla karşılaşmağa hazır mıydım? tekrar aynı duyguları yaşamağa hazır miydim ?

bunları düşünürken 1 saniye olsun gözümü emirin gözünden ayırmadım aynı şekilde oda.. sanki herşeyi anlıyor gibiydi yüz ifadesi..

beni düşüncelerimden ayıran an Oğuzun Annesi Hande hanım ile Kapıya Kadar gelmesiydi bakışlarım oğuzun ki ile birleşirken Yüzündeki o sırıtma yine yerini almışdı Hande hanım neşeli gözüküyordu...

diğerleri sessiz ce beni izliyorlar dı oğuz tam önümde durup arkasındakı en sevdiğim lavanya kokulu Yasemin çiceğini bana uzatmışdı..

"..unutmamışdı.. sevdiklerimi, ama bu unutturmazdı yaptıklarını.."
Herkes almamı bekliyordu Emirin çatık kaşları yüzündeki sinir ifadesini almaya başlamışdı

elimi uzatıp Çiçeği almışdım.. oğuz elini uzatıp "Seninle Yeniden Görüşmek çok güzel Sara"

söyledikleri kalbimdeki buzları eritmek yerine su serpmiş gibiydi... ona olan güvenim yoktu.. olamazdı.. o hep böyle narsist di.. sadece röl yapmayı iyi bilirdi ve ben hep onun röllerine kanan safdım..

ama Hayır! bu kez olmiyicakdı! bu kez topun peşinden koşan kişi o olacakdı!

hande hanım bana yakınlaşıp

Hande: Nasılsın güzel kızım özledik seni?

dedi dostca gülümsüyerek Bana sarıldı Karşılık verdim

Sara: İyiyim hande hanım teşekkürler..

az önceden beri kapı önünde duran sarı saçlı kadın bana yakınlaşıp " Ben Ayta Düner, Oğuzun teyzesiyim" dedi

Seri Katil ZanlısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin