6.bölüm

20 1 2
                                    

İyi okumalar Askolarım❣

Alessia gitti ve Chris bana bakarak şöyle dedi.

Chris-O kadın bir daha buraya gelirse açma kapıyı tamam mı.

Alex-Niye ki.

Chris-O karı bana yavşıyor görmüyon mu? Yıllardır böyle sapık karı.

Alex-tamam. Açmam

Zaten bokkkkkk açardım gelse.

Chris-birazdan boks a gidecem sende gelecen mi?

Alex-Olur gelirim ama ben dövüşmem ha.

Chris-yok zaten seni dövüştürmem .
Ordan sonra seni eve bırakırım bende şirkete giderim olur mu.

Alex-Yolunu uzatma bende geleyim şirkete senin için uyar mı?

Chris-Tamam o zaman öyle yapalım.
Ben üstümü giyinip geliyorum sonra çıkalım.

Alex-Bende üstümü degiştirem.

Chris-böyle gel nolcak ki

Alex-kisacık şortla mi gelem.

Chris-Oda dogru.

İkimizde giyinme odasına gidip giyiniriz. Yanlış anlamayın farklı kabinlerde giyiniyoz.

Giyindikten sonra evden çıkıp arabaya binip gitmeye başlarız ve benim aklıma O kapıyı nasıl kırdığı geliyor. Çat diye sormuske

Alex-Sen o kapıyı nasıl kırdın

Chris-Iıııi seyyyyyyyy bende bilmiyom. Herhalde çok sinirlendim. O yüzden.

Alex-Niye sinirlendin ki.

Chris-Ağlayan kimdi acaba ya.

Alex-Ehe

Ve çok şükür boks a geldik lan herkes birbirini yumrukluyor ben bosk yapsam ağzıma yaparlar.Ben soft bir şekilde Chris in yanında duruyordum ve bazı boks yapanlar beni görüp bana bakıyorlardı sapık bir şekilde Eğer Chris bana baktıklarını anladı ve hemen kolunu belime atıp belimden tutup kendine çekti bende onun beline attım elimi Neyse onun boks yaptığı yere gelmiştik.

Ben Chris in yardımcısı gibi bişiyi olacaktım suyunu verecektim faln filan Chris üstümü çıkardı sadece şortla kaldı. Ben ona sapık gibi gülerek bakıyordum.olm Chris in baklavası var mış ya ben mal mışım.
Neyse Chris iyi giderken bir anda boşluğuna denk geldi ve burnuna bir darbe geldi ve burnu kanamaya başladı mola ya geçtiklerinde ben hemen terini sildim ve burnuna buz koydum oda burnunu siliyordu ben hafiften korkmuş gözlerle ona bakarken o bana baktı ve dediki.

Chris-Korkma bisi olmaz bana.

Alex- tamam dikatli ol.

Chris-Tamam güzelim.

Bak adam bana güzelim demegh hoşuma gidiyor ama demegh. Neyse maçı biter ve karşı taraf güçsüz bir şekilde yerde yatıyordu.Ama umrumda değildi benim umrumda olan Chris'di. Neyse Chris üstümü giyindi sonra arabaya giderken yeni gelen biri beni gördü ve o sırada Chris yanımda durup ayakkabısı bağlarken bende telefonla yani Nora yla konuşuyordum.

Biri yanıma geldi bende O sırada Telefonu kapattım.

***-Şşt güzellik sen ne geziyorsun burda.

Alex-Hııiğ

Chris-Noluyo bakim.

***-Hiçbişey olmuyor yanındaki çıtır güzelmiş ona diyorum senle alakam yok.

Chris Adama doğru tam dalacakken ben tutum ve fısıldayarak

Alex-Chris hadi gidelim.

***- Güzellik Numaranı versene artık bir ara benim eve geçeriz eğleniriz senle.

Chris durmadı ve yumruk attı sa
adama sanki osmanlı tokatı attı ağzından kan gelmeye başladı.

Chris-Siktiğim ya

Alex-Chris hadi gidelim artık.

Chris-Tamam.

Arabaya gideriz ve doğrudan şirketeeee.

Askolar yazım hatası olabilir kusura bakmayın diğer bölümde olaylar olaylar aboowwwwwwww. Neyse aşıklar diğer bölümde görüşürüz pakaaaaaaa.

O ERKEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin