9.Bölüm

13 1 2
                                    

İyi okumalar aşkolarım❣

Ablamın tribi bittikten sonra Chris yemeğe çağırdı. Yemeğe oturdum ve

Chris-Annem düğün salonu ile ilgileniyor. Bizde yarın düğün için kıyafet bakcaz.

Alex-Elbise giymeyecem dimi.

Chris-Bilmem istersen sana gelinlik alalım.

Alex-Yok cınim gerek yok.

Chris-Tamam o zaman bana siyah damatlık sanda beyaz alalım.

Alex-oki öyle yapak.

Ve birazcık daha sohbet ettikten sonra sofrayı beraber toplarız ve film izlemeye karar veririz. Mısırları alıp salona geçip otururuz. 2 saat geçer ve film bitmeye yakın ben uyuya kalırım.

Chris e geçiş yapıyoz.

Alex kucağımda uyuyakaldi kalksam onu uyandırırım diye korkuyorum. Ne bok yiyecem ben şimdi. Elimi onun kafasının üstüne koyup ben uyurum.

Alex~

Sabah olmuştu ve hala salondaydım ve kafam bir ağırlık hissederim ve baktığımda Chri n eli vardı kafamda ve Chris in kucağında uyumuşum.

Chris-Uyandin mı güzellik

Chris in kucağından kalkıp gözlerimi avuşturarak.

Alex-Uyandim uyandım bu arada Özür dilerim

Chris-Niye özür diliyorsun ki

Alex-Kucaginda uyudum sende beni uyandırmamak için kalkmadın o yüzden.

Chris-Amaaaaaan boş ver. Kahvaltı yapak sonra gidecez bir sürü işimiz var.

Alex-Dogri söylüyon.

Yemeğimizi yedikten sonra giyinip arabaya binip bi damatlık satan bir yere geldik ve şık bir dükkana girdik.Ve karşımda 5 tane kadın ve Mila hanımlar vardı. Ben içeri geçtim.

Chris-Alex sana göre damatlık yapabilmeleri için ölçünü alacaklar.

Alex-Tamam.

Aradan 1-2 saat sonra ölçümü aldılar ve damatlığı hemen yaptılar damatlığı aldık ve Mila hanımlarda gittik.

Nora-Anneeeeeeeeeeeghhhhhhhhh Düğünde ben ne giyecem.

Mila hanım-en doğru heh buldum benim yatağının altında senin hediyen vardı ben vermiyo unuttum onu verim giy olur mu?

Nora-tamam Anne

Chris-Anne

Mila hanım-Efendim yavrum

Chris-Ben çok heyecenlıyım

Luna-Ayyyy bende abi

Mila hanim-Tabi çok heyecanlı olancan.Yemek hazır olmuştur geçin siz masaya.

Yemeğe oturdum yedik sonra çaylar içildi günlük dedikodu saatimizi yaptıktan sonra eve gitme vakti gelmişti. Biz kapıdan çıkarman Mila hanım Chris e göz kırpıp kulağına bir şey söyledi ve gülümsedi çok merak etmiştim acaba ne dedi.

Arabca geldik oturduk derken
Laksssss Chris bir anda yanağimdan öptü ben ona baktım o bana baktı.

Chris-Anam istedi benim yerime sen öp diye.

Alex-belli oluyor gene pencereden bakıyorlar.

Chris-Aaaaaa bunlarda sapık gibi bize pencereden bakıyorlar.

Sohbet ederek eve gittik eve gelince ben hemen üstümü değiştirip yatağa uzandım ve anında Chris yanıma geldi o da uzandı.

Chris-Yarin Düğün var heyecanlı mısın?

Alex-Evet. Ama sanki kötü bi şi olacakmış gibi hissediyorum.

Chris-Nasıl yani nasıl kötü bi şi olacak

Alex-Kotu bisi olacak düğün iptal olacak gibi hissediyorum.

Chris-Böyle şeyler düşünme Tamam mı sadece uyuyalım

Dedi ve beni kendine çekerek birbirimize sarılarak uyuruz....

Aşkolarımmmmm bu kadardı diğer bölümde görüşürzzz💸

O ERKEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin