Gözüm büyümüş bir şekilde Chris e baktım.Chris bana bakıp piç gülüşü attıktan sonra mutfağa girdi ve Seksi kadın onun yanağından öptü ve yemeğe oturdular Chris bana sende gel işareti yaptı ama ben arkamı döndüm ve banyo ya koştum kapıyı kitledim ve suyu açıp suyun altında ağlamaya başladım.
Bana bunu nasıl yapardı dün beni öptü o beni eğlence için mi kullaniyordu.Kafa yı yemek üzere hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Galiba çok fazla bağır mışım ki kapıyı biti yumruklamaya başladı.
Alex-KİMSİNNNNNNN
Chris-Kapiyı Aç!
Alex-Siktir git SEVGİLİNE bakkkkk
Chris-Alex AÇ ŞU KAPIYI!!!
Alex-Açmıyacam Defolll!
Chris-ağlıyor musun?
Alex- Ev- Sanane
Chris-demek ağlıyorsun.
Alex-Bundan sanane
Chris-Son kez diyorum Aç şu kapıyı yoksa.
Alex-Chris Defoll gitt
Küvetin ıçinde suyu açmış tam ağlamaya devam edecekken kapı vurma sesi geldi. Lan yoksa bu manyak kapıyı mi kıracaktı.
Bir anda kapının yarısı kırılmaya başladı ben salak gibi hala öyle duruyordum. Kapı ikiye bölünde ve açıldı. Chris saçları dağılmış bir şekilde bana bakıyordu ve elleri kan içindeydi benimde gözlerim hafiften şişmiş ve kıp kırmızıydı. Chris yanıma geldi suyu kapattı. Beni kaldırdı. Ben ona ağlamış gözlerle bakarken kendisi.
Chris-bidaha ağlarsan Seni gebertirim.
Dedi ve bana sarıldı ama ben kendimi geri çektim ve dedimki.
Alex-Sevgilin seni bekliyordur onun yanına git hem seni ne ilgilendiriyor mu hayır.
Chris-Beni çok ilgilendiriyor. Hem sen ne kadar çabuk kandın yaw.
Alex-Neye?
Chris-O benim sevgilim değil.
Alex-Ya neyin
Chris- Sadece seni denedim benim sevgilim olursa ne yaparsın diye o kız beni. Şirketteki bir kız ondan rica ettim. O tamam gelirim dedi.
Alex-Ne şimdi ben öldürüyeyim mi.
Chris-niye ki
Alex- Sence ben ne kadar üzüldüm ağladım haberin var mı beyfendi.
Chris-Özür dilerim sadece denedim hem sen beni seviyor muydun ki.
Alex-Vallaha seni burda parçalarım.
Chris- Üzülme ben hep yanındayım.
Alex -O kadın burdan gitsin artık.
Chris-Tabi layd im
Dedi ve bana sarıldı elleri kan içindeydi ama bunu götüme bile çalmıyordu ben hemen oksijenli suyu alıp ellerine döktüm ve yara bandı yapıştırdım oda benim saçlarımı kuruttu ve yani kıyafetler verdi kıyafet biraz açıktı çünkü
Büyük sweet ve altımda şort vardı neyse önemli değildi.
Sonra biz o kadının yanına gittik hemen Chris in yanına geldi ve dediki
Alessia- Chris cim ellerine noldugh.
Amanin aşırı gıcık ve pick me kız lan bu Chris e yavaşiyor ben döverim bunu sen hayirdir lennnn benimkine yavsıyon.
Chris- Hadi Alessia git sen artık.
Alessia-Ben seni böyle bırakamam Chris.
Chris-Alessia Alex yanımda o bana yardım eder.
Alessia- Sen bilirsin yardıma ihtiyacın oluşa burdayım Chris cim.
Burda kesiyoruz Alessia evine gidiyor aşkolar Allah'ım kendi yazdığım şeyden nefret ettim.
Neyse aşkolar diğer bölümde görüşürüzzzzzz.💸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ERKEK
RandomSalak bir erkeğin ona gelen teklifin kabul etmesiyle başlayan bazı olaylar yaşaması