İyi okumalar âşıklarım❣
Artık eve gitme vakti gelmişti Chris ayağa kalktı.
Chris-Biz kalkalım artık.
Jack-Aynen
Nevan ve bende kalktım.
Nevan-Tamamdır,görüşürüz.
Chris,Jack ve Alex-görüşürüz
Nevan-Jack sen iki dk gelsene bişi sorucam.
Jack-tamam Chris siz gidin ben geliyorum.
Chris-tamam.
Biz arabaya doğru gideriz ve Jack beklemeye başlarız.benim götüm donduğu için arabaya bindim.Ve beni ablam aradı.açtım.
Adelina-Kızzzz hazırlannnn.
Alex-Noldu.
Adelina-Yarın seni istemye geliyorlarrr.
Alex-Ne,kim ne zaman
Adelina-Bak cınım zaman yarın,ve kimin istediğini sorma süpriz olsun aşkımmm.
Alex-Abla senin-
Telefonu yüzüme kapatır.
Alex-Gıcıkkkkk.
Sonunda Jack gelmişti arabaya bindiler eve gittik.
Jack i evine bıraktık sonra zaten kendi evimize gittik.Ben eve girer girmez yatağa koşup yattım.Chris anında yanıma yattı ve şaçlarımla oynamaya başladı.Bende uyuyakaldım.Sabah oldu.Ablam arıyordu yeter ulannn bir günde kimse beni sabahın köründe aramasın ama açtım.
Adelina-Alex nerdesin.
Alex-Sence ya ben sabahın köründe nerde olabilirim.
Adelina-Doğru neyse akşam saat 7 de hazır ol.
Alex-Niye.
Adelina-Sorma soru ama hazır ol süpriz seni bir yere götürecem.
Alex-Öfffff tamam.
Adelina-Öfleme lan ablana.
Alex-De tamam ben yatacam yeri.
Adelina-tamam görüşürüz.
Çok şükür kafamı yine yastığa gömdüm ve uyudum.
Bir kaç saat sonra konuşmalarla uyandım.Yataktan kalkıp salona gittim.
Salona girdiğimde Nevan ve Chris i gördüm Chris beni görünce gülümsedi. Bende hemen yanına gittim yanağına bir öpücük kondurdum.Alex-günaydın.
Chris-Sanada günaydın tatlım.
Tatlı bir şekilde gülümsedim.
Chris-Biz şirkete gidiyoruz sen gelicek misin.
Alex-Yok ya sıkılırsam gelirim.
Chris-Tamam biz çıkıyoruz.
Alex-Tamam sizi geçirem.
Chris Ve Nevan gitmişti ayy. Nevan nasıl baktı ama sap kıyamam. Nevan gil gittiler. Bende mutfağa gidip sandviç hazırlamak için buzdolabının kapağını açtım. Birde ne göreyim, evde hiçbir şey kalmamıştı. Bende evin dibindeki markete gitmek için montumu giydim.
Kaldırımda, merkete doğru yürüyordum. Ah, sonunda markete geldim. İçeriye girdim. Raflara bakmaya başladım.
Adelina
Kızlarla(Minda, Sira, Luna ve Nora) ile markete girdik. Lann, o Alex değil miiiğ?! Şimdi çıranı yaktımmm!
Alex'in arkasına sessizce yaklaştım. Tam eline cam birşey almıştı ki onun omuzlarına sert bir şekilde dokundum. Çocuk neye uğradığını şaşırdı.
Alex-Waaaaaaaaaaaaaaağ!
Lan çok korktu çocuk cağiz. Çünkü elindeki cam şişeyi düşürdü.
Adelina-Lan naptınnn.
Alex-Sen manyak mısın abla.
Adelina-Parayi gine biz ödeyecez.
Alex-Öde bakimmm.
Birşeyler alıp ve Alex in kırdığı şenin parasını ödedikten sonra Alex'i alıp kuaföre gittik.
Alex-Abla buraya niye geldik.
Adelina-Korkma ablası akşam için hazırlanacağız.
Alex-Ne!?
Alex'e manikür pedikür yaptılar bizde yaptırdık akşam için mükemmel olmuşuz yarrabii tüh tüh maşallahh
Layla da sonradan gelip bize katıldı.
Akşam için çok güzel planlarım varr.
Sen bekle Alex sürprizimden ağlayacaksın heheheheheh.Bu bölümde böyleydi görüşürüz.
Bi süredir yoktum ama geri geldum ve daha farklı bi gay yazı cam bundan çok farklı olacak görüşürzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ERKEK
RandomSalak bir erkeğin ona gelen teklifin kabul etmesiyle başlayan bazı olaylar yaşaması