İyi okumalar âşıklarım❣
Chris ile kahvaltı yaptıktan sonra salona geçeriz ben kafamı Chris omzuna yaslayıp gözlerimi kapattım ve uyudum.
Chris~
Uyumuş ne kadar dadlu yav.Daha akşam yemeğine gitmemize var.
Alex i kuacağima alıp yatağa götürdüm ve onunda yanına yattım ve uyumaya başladık.Alex~
Uyandım kaç saat uyudum lan ben saatte baktım lan saat 8 e geliyor hemen Chris i uyandirdim.Alex-Chris uyannnnnn kalkkkkk geç kalacazzzzzzz.
Chris-Uyandi uyandım.
Ben hemen üstümü giyinmeye giderim üstümü giyinip Chris i bekledim o gelince hemen Mila hanımlara gitmeye başladık.
Sonunda varmıştık Nora geldiğimizi gördü sanirim çünkü arabadan iner inmez Nora yanıma geldi.Chris yanıma geldi Nora yı omzuna alıp içeri girdik.
Ayyy bi düşündumde Chris ile böyle bir ailemiz olsa ne güzel olurdu.Mila hanım-Hoş geldiniz.
Chris ve Alex-hoş bulduk.
Adelina-Ablasinin bir tanesi bura gel.
Sira-Oooooo bizimkiler gelmiş
Alex-Efendim abla noldu.
Adelina-Benle bi dışarı gelsene senle bişi konuşacam.
Alex-Tamam
Ablamla dışarı çıkarız.
Adelina-Niye bu kadar geç kaldınız yoksa şey mi yaptınız
Alex-Ney mi yaptık.
Adelina-Anlarsın ya malum iş
Alex-Hayir abla yaa alakası yok uyuyakaldım.
Adelina-Ben hiç inanmadım çünkü içeri girdiğinde saçların dağılmış nefes nefeseydin.
Alex-Abla geç kaldığımız için ben yağdırarak koşmaya başladım. Onla alakası yok seni döverim ha.
Adelina-Tamam tamam zaten Mila hanimda geliyor gel biz tabakları alak.
Ablam bi sapık ne düşünüyor ya tövbe.Neyse biz masaya tabakları koyduk herkes geldi yemek yendi şaraplar içildi.Ve dışarda oturduk konuşmaya başladık ama bir anda Minda şöyle dedi.
Minda-Chris senin adın ne.
Chris-Ne diyon.
Layla-Minda iyi misin.
Minda-Sen sus be Şşşt güzellik alım seni
Adelina-Kiz sen deli mısın ne içti bu.
Sira-Fazla mi içti acaba.
Alex-Sen gördüm 10 bardak içti
Herkes-Nee
Minda-Ben hiçbirşey içmedim yalan konuşma lan şerefsiz.
Layla-Bu birazdan bizede saldırır.
Sira-Layla Minda yı al tuvalete götür.
Minda-Ben hicbir yer-
Cümlesini bitiremeden bayıldı ve ağzından köpükler çıkmaya başladı.
Sira-Allah ım Minda kuduz oldu.
Mila hanim-Ambulans ı arayın.
Ambulans geldi Layla ve Sira Minda ile beraber gittiler bizde birazcık dışa oturduktan sonra Hastaneye gidecektik ama Chris biraz sarhoştu ama kafası yerindeydi Minda gibi değildi. Biz hastaneye gittik. Geçmiş olsun diyip biraz kaldıktan sonra eve gidecektik.
Chris-Alex
Alex-efendim.
Chris-Ben çok kötüyüm ya süremem.
Alex-Ben sürüm diyecem ama sürmeyi bilmiyorum.
Chris-Tamam bak ben sürücem ama uyuya kalırsam beni hemen kaldır tamam mı
Alex-Tamam
Eve gitmeye başlarken beni korku sardı ama sağ salim eve gelmiştik.Eve geldiğimizde Chris in kolunu omzuma atıp yatağa koydum.Bende üstümü değiştirip yanına yattım ve Chris bana anında sarıldı ve uyumaya basladım.
Bu bölümde böyle oldu görüşürüzzzzzz💸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ERKEK
RandomSalak bir erkeğin ona gelen teklifin kabul etmesiyle başlayan bazı olaylar yaşaması