10.bölüm

12 0 2
                                    

İyi okumalar âşkolarım❣

Sonunda Sabah oldu Chris in koynunda yatıyordum. Bir anda Chris in gözleri açıldı ve benimde uyandigimi görünce kafamdan öptü ve kalkıp tuvalete gitti.bende kendime gelmeye çalıştım ve bir anda ablam aramaya başladı.

Adelina-Alex Bi kapıya çık bi.

Alex-Neye noldu.

Adelina-Sen bi çık bi.

Alex-Tamam.

Kapıya doğru gittim ve kapıyı açtığımda karşımda ablam duruyor hemen koşup ona sarıldım. Önü çok özlemiştim.

Adelina-Beni özledin mi

Alex-Evet hemde çok özledim canım ablamı.

Arkamdan bi ses geldi.

Chris-Alex bu kim.

Alex-Sana söz etmiştim ya ablam Adelina

Chris-He hoş geldiniz buyrun içeriye geçin.

Içeri geçip otururuz Chris kahvaltı hazırlamaya gider.

Adelina-eniştemde yakışıklıymis

Alex-Abla ne diyon ya

Adelina-Mutluluklar canım ablam çocuğunuz adını ben koycam ama.

Alex-Ab-

Chirs-Yemek hazirrrrrr gelinnnnnn.

Alex-Tamam geliyoruz Chris. Yuru
abla

Adelina-tamam ablasının gülü gülü

Kahvaltı yaparken ablamın saçma sapan soruları ortaya çıktı.

Adelina-Alex bu evliliğin formaliteden olduğunu söylüyor doğru mu bu.

Alex-Öhömm ÖHÖMMMMMM.

Adelina-Ne var ya sen öyle demedin mi.

Alex-Allah ım sen bana sabır ver.

Chris-Adelina biz aşk evliliği yapıyoz yani formalite değil dimi Aleexxxx

Alex-Aynan abla biz aşk evliliği yapoz.

Adelina-tamam öyle olsun

Ablam belli etmiyor ama içinden kesin kuduruyordur.

Kahvaltı bitti ve bizde düğün için kuaföre falan gidecez hazırlanıp çıktık.

Kuaföre ulaştığımızda ablam abartılı olmayan güzel bir saç stili yaptırttı.
Çok seksi olmuştu ablama çinko güzelsin dedim ve benim saçlar yapıldı aslında o kadar şey yapılmadı ama olsun Chris de yapıştırdı ve çok yakışıklı oldu abowwww ben buna gene vuruldum.Neyse sonunda Düğün yerine geldik sade şık bir açık havadaydı. Biz üst kata çıkıp üstlerimizi giymeye gittik ablam giyindi geldi ve aşırı güzel bir aliseydi nasıl anlatsam bilemedim.

Alex-Abla ben çok heyecanlıyım ya

Adelina-Korkma ablası ben burdayım ama şimdi ben duygulandım.

Alex-eğer ağlarsan bende ağlarım.

Adelina-Neyse sen üstünü giyin ben geliyorum.

Alex-tamam.

Adelina~
Chris nerde yaw heh buldum seni çakal kardeşim elden gidiyor neyse anam yabancıya gitmiyor.

Adelian-Chris sen hazır mısın

Chris-Evet konukları karsilayacam sonra düğün başlayacak ve Alex yanıma gelecek falan filan.

Adelina-tamam ben de Alex e bakayım.

Hızlı adımlarla Alex in giyindiği odaya giderken Jack e çarptım ve lask diye yere duşecektim ama Jack kolumdan tuttu ve düşmekten kurtuldum. Jack beni kendine çekti ve kaldırdı.

Jack-Pardon Özür dilerim

Adelina-Sorun değil.

Jack ile birazcık daha konuştuktan sonra Alex in giyindiği odaya girdim ama kimse yoktu Alex Alexx diye bağırdım ama kimse yoktu çok endişelendim diğer odalara baktım yok yok nere kayboldu bu Hemen Chris in yanına gittim.

Adelina-fısıldayarak "Chris Alex i bulamıyorum endişelenmeye başladım.

Chris-Ne her yere baktın mi yok mu Alex

Adelina-Hayir yok korkmaya başladım.

Chris hemen içeri girdi herkes bisi olduğunu anladı ve bende Mila hanımın yanına gidip bisi ol.adıği biraz beklememiz gerektiğini söyledim.

Ve Chris hemen yanıma gelip Alex in olmadığını söyledi.Benim gözlerim doldu ve

Adelina-Ya kardeşime bisi olursa ben ne yaparım Chris ben korkmaya başladım sizin bi düşmanınız yok dimi.

Chris-Alessia has siktir........

Askılarım burda kesiyorum diğer bölümde görüşürzzz💸💸💸💸💸

O ERKEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin