2 sene sınıfta kalmıştım.
Aslında salak biri değilim, devamsızlıktan kaldım. Sınavlara girsem yapardım ama sınavlarda girmiyordum.
Çünkü 2 sene önce okulda yaşadığım olağanüstü olay yüzünden okula gitmez olmuştum. Gitmek istemiyordum. O anı hatırlatıyordu bana o yüzden ya okuldan kaçıyordum yada gitmiyordum.
Annem ve babam elbette çok kızıyordu ama gitsem bile iyi hissetmiyeceğimi bildikleri için bişey diyemiyorlardı.
2 sene öncesine kadar çok iyi bir öğrenciydim. Okulumu, arkadaşlarımı, öğretmenlerimi çok seviyordum. Hukuk okumak istiyordum bayağı bi çalışıyordum. Ama o olaydan sonra tüm hayallerim uçup gitti...
Bi tane en yakın arkadaşım vardı Aden...
Adenle çok iyi anlaşırdık. Okulda en yakınımdı. Her şeyimi paylaştığım dostumdu. Onu çok severdim o da beni.
Ne yazık ki 2 sene önce yaşadığımız olayda öldü. Ve o günden sonra okula gitme hevesim, hukuk okuma hayallerim uçtu gitti.
O öldükten sonra okula çok gidemez oldum ve bu yüzden devamsızlıktan kaldım.
Olayın üstünden iki sene geçmişti artık unutmam gerekirdi ama olmuyordu çıkmıyordu aklımdan. En yakınımdı o benim.
Annem artık bu duruma bi son vermek istediği için beni önüne alıp uzun uzun konuştu.
Artık bu olayın etkisinden çıkmalıymışım, liseden mezun olamam gerekmiş, bi üniversiteye gitmeliymişim her ne kadar geçiştirmeye çalışsamda izin vermedi. Net konuştuğunu ve pazartesinden itibaren okula gitmek zorunda olduğumu söyledi.
Bunun üstüne babamda konuşunca kabul ettim artık pazartesinden itibaren kesintisiz gidecektim. Zaten normalde hafta da bi iki gün gidiyordum. Yani okula hakimdim yeni okula başladığım yoktu.Benim gibi kalanlarda vardı ama onlar derslerden kaldıkları içindi. Yani en azından yaşıtım arkadaşlarım da olacaktı benimle.
12. Sınıftım. Sınıftakilerden iki yaş büyüğüm. Kalanlar hariç.
Okul zaten iki haftadır başlamıştı o yüzden çok bişey kaybetmemiştim. Yarın pazartesiydi ve yarın yeni bir sayfa açıyordum.
Arkadaşlarımdan ders programını alıp çantamı hazırladım ve yatağa girdim.
💫💫
Alarm çalıyordu.
Kalkıp alarmı kapattım ve giyinmeye başladım. Kahvaltımı yaptıktan sonra babamla birlikte evden çıktık.
Babam arabayı okulun önünde durduğunda arabadan indim. Babam gitti.
Okul binasına şöyle bi baktım tam burada yaşadığım şeyler yüzünden iç çekicekken birinin çarpmasıyla savrulmam bir oldu. Hemen kimin olduğuna bakacakken bana çarpan hiç çarpmamış gibi güvenlikten geçip okula girdi.
Aşırı sinirlenmiştim. Arkasından seslensemde dönüp bakmadı. Aptal şey!
Benden biraz büyük gösteriyordu. Öğrenciydi herhalde görürsem kesinlikle kavga ederdim.
Güvenlikten geçip okula girdim. Üçüncü kata çıktım. Ne vardı asansör olsaydı ayaklarım koptu resmen!Sınıfa girdim ve klasik bir şekilde cam kenarı en arkaya oturdum. Arkadaşlar gelip konuştuk biraz ve sonrasında onlar gidince elime telefonu alıp dersin başlamasını bekledim.
Ders başladı ama öğretmen gelmemişti. Ders İngilizceydi. Sınıftakiler yeni bi öğretmenin geleceğini söylüyorlardı.
Zaten eski ingilizceciyide görmemiştim. Ama neredeydi bu hoca zaten istemiyorum her an kalkıp gitmem an meselesi. Ama anne ve babam söz vermiştim ooofff.
Üstelik İngilizceden nefret ediyordum. Şimdi nefretim katlandı.
Ben bu düşümcelerdeyken sınıf kapısı bi hışımla açıldı ve birisi girdi. Dur dur dur bu bana çarpan değilmiydi.
Hemen kavga edeceğim demek benim sınıfımda. Ayağa kalktım ve yanına gidecektim ki öğretmen masasına oturdu. Şaka mı bu?Neyse salak hoca gelince görürdü öğretmen masasına oturmanın ne demek olduğunu.
Yanına gittim. Sınıfa bakıyordu. Sanki hoca... Başında dikilince bana bakmaya başladı. Bende ona tip tip bakıyordum. Ne var dercesine kafa sallayınca zıkkım demek istedim. Ama demedim tabiki.
"Neden orada oturuyorsun ilk önce bi ayağa kalk" dedim. Kaşlarını kaldırdı ve kalktı. "Sen kim oluyorsun da bana çarpıp hiçbir şey olmamış gibi gidiyorsun ya" dedim. Sesimi yükseltiyordum.
Bana pişkin bi şekilde baktıkça sinirleniyordum. "Lan oğlum konuşsana SEN KİMSİN!"
Bunu demem üzerine kollarını bağladı ve "ingilizce öfretmenin" dedi.
Ve bunu demesiyle afallayarak iki adım geriye gitmem bir oldu.
İlk kez yazıyoruuuum biliyorum çok düzgün ve doğru yazmıyorum ama çok da önemli deill
Umarım beğernirsinizzz.
Kız karakter ve erkek karakter ismi ikinci bölümde öğrenilecek. Yaşları iseee
Kız 20 yaşında
Öğretmen 23 yaşındaBu kadardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmen Mi?
Teen FictionSınıfta kalmış bir öğrenci, Baba zoruyla zorla öğretmenliğe torpille atanan öğretmen hikayesi