MANJIRO
Banyodaki küvetin içine kucağındaki Takemichi'yi koyup ılık suyu ayarlamış ve açmıştı, suyu ayarladıktan sonra kendisi de girmiş ve Takemichi'yi kucağına çekmişti.
"Manjiro..." Manjiro, Takemichi ona seslenince hemen göğsüne yatırdığı siyah saçlı oğlana doğru kafasını eğmiş ardından da saçlarına minik bir öpücük kondurmuştu."Efendim miniğim?" Takemichi yüz yüze gelecekleri şekilde Manjiro'nun kucağına oturmuştu.
"Sen çok kötüsün!" Manjiro aniden söylenilen şey ile gözlerini kocaman açmıştı."Neden?" Şaşkınca soru sorup cevap beklemişti.
"Canımı acıtnayacağını söylemiştin! Sözünde durmadın!!" Manjiro'yu ufak bi gülme tutmuştu."Gülmesene! Ciddiyim ben burada." Manjiro, Takemichi'yi belinden tutup iyice kendine çekmişti ardından yavaşça dudakarını öpmeye başlamıştı.
Takemichi ilk başta biraz beklese de sonrasında kolarını boynuna dolayarak işin içine dillerini katmıştı. Manjiro'nun elleri yavaşça kalçadına kaymaya başlatınca dudaklarını yüksek bir sesle ayırıp yüzüne baktı.
"Çek patilerini popomdan!" Sahte bir sinirle söylenerek yüzüne bakmıştı ardından dudaklarına minik bir öpücük kondurup hızlı bir şekilde önüne döndü.
Manjiro kollarını arkadan Takemichi'nin ince beline dolamış başını da omzuna koymuştu."Belini böyle kavrayıp seni öpebileceğim aklımın ucundan bile geçmezdi." Takemichi beline dolanan ellerle hafif irkilip ardından da kızarmıştı.
Sonunda küvetten çıkıp bornozları girmiş ardından Takemichi 'yürüyemediği' için Manjiro onu kucağına almıştı. Takemichi de bu fırsatı değerlendirip iyice göğsüne sokulmuştu.
"Sendin galiba, rahat mı bari?" Takemichi kafasını olumlu anlamda sallayıp hafif gülümsemişti şu an Manjiro'nun kolları arasında minik bir çocuktan farkı yoktu.
Manjiro, Takemichi'yi yatağa bırakıp ona kendi kıyafetlerinden getirdi üstünde beyaz en bol tişörtünü altına da sadece boxer getirmişti çünkü tişörtün ona uzun gelip her yerini kapatacağını biliyordu ve bir de krem getirmişti.
"Önce dön arkanı sonra bunları giy." Takemichi dediğini yapmış arkasını dönmüştü ve yatağa domalmışti. Manjiro ise kremi deliğine sürüp dudaklarına minik öpücük kondurmuştu kendi kıyafetlerini seçmişti üstüne siyah bol bir tişört altına da gri eşofman giyip Takemichi'nin yanına gitmişti.
Takenichi üstünü coktan giymiş kendine bakıyordu boynu tamamen morarmış ve bacak aralarında da ısırık tarzı izler vardı, tişört kalçalarının 5 santim altına kadar uzanıyordu bu yüzden giydiği boxer'ı bile kapatıyordu.
Manjiro hızıca Takemichi'nin yanına gelip beline sarıldı ve ensesine öpücükler kondurdu. Takemichi hafif kızarmıştı arkasını dönüp kollarına boynuna dolayarak sarılmıştı.
Manjiro ellerini hızla kalçasına atıp yatağa doğru ilerlemişti. Takemichi'yi yatağa bırakıp kendisi de yanına hatta göğsüne yatmış, sıkıca beline sarılmış ve Takemichi'nin saçları ile oynamasına izin veriyordu.
"Manjiro biz şimdi... tam olarak neyiz?" Manjiro kafasını kaldırıp gülümsemişti." Bence sevgili olmalıyız, yoksa sen istemez misin?" Takemichi hızlıca kafasını hayır anlamınsa sallamış ve Manjiro'nun saçlarıyla oynamaya devam etmişti.
"Hayır hayır sadece sordum." Manjiro gülümsemiş ardından yüzüne yaklaşmıştı."eh o zaman sevgilime dokunmamda bir sorun olmaz değil mi miniğim?" Takemichi biraz utanmış olsa da kafasını sallayıp Manjiro'ya daha fazla sarıldı,
ve ardından da ikisi birlikte yorgun bir halde uyumuştu...
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
UYKUM VAAÂAĞR KISA BIR BOLUM OLDU EVET AKLIMA BIR AEY GELMEDI HEM DE UYKULUYUM O YUZDEN HADE YETER BU SIZE
BAY BİÇIS
BEHLÜL KAÇARR🐎🪄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•NOTHING•☆TakeMikey☆
Romance◇Bir seri katil ve kaçırdığı masum çocuk?◇ ♧OMEGAVERSE♧ top•sano manjiro bottom•hanagaki takemichi