11.

33 7 4
                                    

♡♡♡♡♡♡♡

Yutkunamamıştım bile. Zaten Manjiro'nun onu görmesi beni yeterince utandırmıyormuş gibi bir de gözlerinin önünde giymek... içten içe yerin dibine girmek için dua ediyordu.

Manjiro ise hala sırıtmaya devam ediyor ve benim almam için uzatıyordu. Yavaşca aldım ve paketin içinden çıkarttım. Normalde sürpriz yapmak istemiştim Manjiro onları görene kadar.

Üstümdekileri yavaşca çıkarttım. Manjiro şimdiden aç bir kurt gibi bakıyordu bana. Siyah(öyle hatırlıyorum) takımı üstüme geçirdim. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Manjiro bana yaklaşıp belimi kavradı ve sertce kendine çekti.

"Seni böyle görmek cidden insanı çok pis azdırıyor..."

Kafamı Manjiro'nun omzuna koyup yüzümü gizlemeye çalıştım ama pek işe yaramadı. Manjiro aniden beni yatağa itmiş ardından da üzetime çıkmıştı.

Kollarımı kafamın üstünde birleştirip dudaklarıma kapanmış yarını yokmuşcasına yiyordu. Bir süre sonra ayrılıp derin nefesler almaya başladım. Boşta olan diğer eli belimi okşuyor dudakları ise boynuma morluklar bırakmakla meşguldü.

Daha fazla dayanamayıp Manjiro'ya seslendim.

"Daha fazla dayanamıyorum işleri biraz hızlandırsan olmaz mı?"

Manjiro sırıtıp üstümdeki siyah crop'u kaldırmış göğüs uçlarımla ilgilenmeye başlamıştı. Sol tomurcuğu ısırıp yalarken diğerini parmaklarının arasına sıkıştırmış eziyordu.

"M-manjiro... bunu sevmiyorum."

Sevmediğimi söylesem de acayip hoşuma gitmişti. Ellerimi kafasına koymuştum vr bir amda kendime bastırdım. Ağzımdan büyük bir inleme çıkmıştı. Manjiro'nun hoşuna girmiş olacak ki kafasını kaldırıp gülerek mana baktı.

"O ses de neydi öyle? Bir inleme bu kadar tiz ve zevk aldığını belli eder miydi? Bir de hoşlanmıyorum diyorsun"

Kafamı başka yere çevirdim. Ardından çenemde bir el hissettim. Ona doğru bakmamı sağlamıştı. Ben fark etmeden elleri yavaşca aşağı doğru inmiş ve deliğime dokunmuştu.

Ellerini girişimde hissettiğimde hafifce inlemiştim. Zaten ıslandığım için ıslaklığı deliğime yayarak bir parmağını içime soktu. İçimde hissettiğim parmakla derince inledim Manjiro çok fazla beklemeden ikinci parmağını da deliğime soktu. Makas hareketleri yapıp iyice genişletti.

Hiç beklrmemişti pantolonunu ve üstündeki gömleği çıkartıp aletini deliğime konumlandırmış ve girmişti. Gözlerim kocaman açılmış tek bir kelime dahi diyemiyordum. Harelet etmeye başlayınca zevkten gözlerim kaymaya başlamıştı.

"Sarıl bana."

Manjiro'nun emir verir gibi söylediği şeyi ikiletmeden yapmış, kollarımı boynuna dolamıştım. Manjiro'nun git gide hızlanan vuruşları bana fazlasıyla zevk veriyordu.

Manjiro'yu sırtüstü yatırıp üstüne çıkmıştım, bu ani hareketim karşısında şaşırmış gibi duruyordu. Yüzüne bakıp sırıttım ve kendim üstünde zıplamaya başladım. İnlemelerim git gide artarken Manjiro byavaşlığımdan hoşnut olmamıştı ki brlimi sertçe tutup kontrolü kendi eline almıştı.

Üstünde olduğum için daha derinde hissediyordum.

"Manjiro, çok derin ölecek gibi hissediyorum!"

Yaklaşıp boynumu öptü. Kalçama sert bir şaplak atmıştı. Ani şaplak karşısında çığırmıştım.

"Bu kadarcık şeyle ölmezsin Takemichi... şu an zaten sana gayet kibar davranıyorum bebeğim~"

Kibar davranmak mı? Senin kibarın bu mu be adam! Diyerek geçirdim içimden.  Ani bir pozisyon değişikliği yaşamıştık (doggy) azgınca sırıtıp kalçama vurmaya başlamıştı. İçime olan vuruşları daha da hızlanmış bileklerimi tutup kendine doğru çekmişti.

Ellerimle bir şeyi tutamadığım için rahatsız olmuştum. Kendi kendime şikayet ederken Manjiro aniden zevk noktama vurmasıyla kaskatı kesilmiştim. Aldığım zevke vücudum daha fazla dayanamamıstı ve boşalmıştım. Kendimi öylece yatağa attım gözyaşlarım akıyordu.

Manjiro eğilip sırtıma öpücükler kondurdu. Kendisi hala boşalmamıştı o yüzden sokmaya devam ediyordu.

"Manjiro... dayanamıyorun yoruldum!"

Söylediklerimi gram umursamamış ve devam etmişti. Kalçam kıpkırmızı olmuştu. Manjiro ise -sanırım gelmeye yakındı- vuruşlarını daha daha hızlandırmış vücudumun hareket etmesini engellemişti.

Kendimin dahi anlamadığı sesler çıkartıyordum şu an. Manjiro ise artık daha fazla dayanamamış ve derince inleyerek içime gelmişti.

"Siktir. Sen mükemmelsin Takemichi..."

Kendimi yatağa öylece bırakmıştım. Tam uykuya dalacağım sırada beni kucağına almış odanın banyosuna götürüyordu.

Ilık su ayarlayıp beni küvete oturtmadan önce ona sarılmamı sağlamıştı. Iki parmağını deliğime sokmuştu birden.

"Manjiro yorgunum daha fazla yapamam!"

"Bunu zaten seni temizlemek için yapıyorum Takemichi"

Makas hareketiyle içimdeki tüm meniyi dışarı çıkartmıştı. Bacaklarımdan aktığını hissediyordum.

İşi bitirince Manjiro ilk önce kendisi oturup beni de kucağına oturtmuştu. Kafamı göğsune koyup yavaşca gözlerimi kapatmıştım. Uykuya dalmadan önce duyduğum son şey:

"Seni seviyorum Michi" Olmuştu...

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
YAAAA ABLANIZ TAM 5 AY SONRA GERİ GELDI VE 11. EVET 11. BÖLÜMÜ YAZDI NASIL YAZDIM BEN BİLE BILMIYORUM AMA BEN YAZDIYSAM SİZ DE OKUYACAKSINIZ. ALAYINIZINAMK (ALAYINIZISEVIYORUM)
BEHLÜL KAÇARRRRR KAÇOVVVVV🐎🐎🐎🐺🇹🇷

•NOTHING•☆TakeMikey☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin