4.

453 28 13
                                    


TAKEMICHI

"Beni neden bırakmıyorsun her şey o işe yaramaz babamın suçuyken neden beni burada tutuyorsun?.."Manjiro aniden sorulan soru karşısında duraklamıştı. Garip hissetmişti. Fakat Takemichi'nin gözlerinin o mükemmel ötesi maviliğini görünce o garip his geri gitmişti.

"Her şey o gereksiz babanın suçu olabilir, giden şey benden gitti ben ise onu geri istiyorum sadece." Takemichi artık kararlıydı ne olursa olsun o parayı bir şekilde bulacak ve Manjiro'ya teslim edecekti ve sonra da kurtulacaktı.

"Pekala..." Dedi Takemichi. "O parayı sana getireceğim fakat sonrasında beni serbes bırakacaksın" Manjiro bu lafı duyunca gerildi. Takemichiyi o parayı tamamen toplamadan kendine aşık etmesi gerekiyordu.

"Pekala kabûl Hanagaki Takemichi." Takemichi duyduğu şey ile gözlerini büyüttü. Karşısındaki adama ismini söylememişti, nereden biliyordu ki?

Takemichi biraz durdu."İsmimi nereden biliyorsun sen?" Manjiro hiç masum olmayacak bir gülüş takındı bu gülüş Takemichi'yi rahatsız etmişti doğrusu.

Ortam daha fazla gerilmeden birisi trkme ile kapıyı açtı ve içeriye küfür ederek girmişti"Benim o orospu abim nerede?!" İçeriye sarı saçlı, yeşil ve sarı gözleri olan bir kız girmişti ardından ise aynı karşısındaki adamın saç stilinde mor gözlü bir adam girmişti

"Oii sen nasıl bir insansın abi!! Bu masum çocuğun korktuğunu göremiyor musun?? Çekil bakayım şuradan!!" Kız manjiro'yu iterek çocuğun omuzlarını tutmuştu."Bu salak sana bir şey yapmadı değil mi,bir yerinde bir şry var mı?" Kız onun için endişrlenmişti ve Takemichi de bu hareketini tatlı bulmuştu."Evet...merak etmeyin ben iyiyim." Gülmüştü kıza bakarak.

Kapıdan içeriye bazı kişiler daha girdi. İçlerinden pembe saçlı ağzının kenarlarında yara ve eldinde dikenli sopa olan birisi konuşarak girmişti "Göt Mikey yine ne boklar yedin sen?". Beyaz saçlı adam pembe saçlının dediği şeye gülmüştü ve konuşmaya başladı."Benimle doğru Konuş Sanzu ağzında olan yaralardan bir de götüne açılmasın dikkat et!" Takemichi'nin dikkatini çeken bir şey olmuştu.

İçeriye giren kişilerden birisinin kucağında küçük 3-4 yaşlarında bir çocuk vardı. Çocuğu tutan kişi Sanzu denen herifin hemen yanında mor renkli Sanzu ile aynı saç stiline sahip birisiydi. Çocuk aniden adamın kucağından inip Mikey dedikleri adama koştu. "Papa!! Seni özledim!!" Manjiro çocuğu gülerek kucağına aldı ne yani bu adam evli miydi?

"Papa bugün Rindou,Ran ve Sanzu amcanın saçlarını örmek istedim ama onlar sürekli birbirlerine kötü şeyler diyerek güldüler ve benim ördüğüm saçlar ile dalga geçtiler!" Arkadan 3 kişi gülmeye başlamıştı."M-Mikey kızma a-ama tiplerini siktiklerim ç-çok komik olmuştu" adam konuşmasını bitirince daha fazla gülmeye başladı."Hanagaki benim adım Sano Manjirou, Mikey benim takma adım bunu unutma."

Manjiro konuşunca herkes kendini tanıtmaya başladı.İlk olarak çocuğu tutan kişi konuştu"Ben Rindou Haitani. Sevgilimden uzak durman yeter." Sonrasında aynı şakilde mor ama saç stili faklı olan kişi."Ben Ran Haitani. Rindou'nun abisiyim."
"Beni zaten duydun.Sanzu Haruchiyo"
"Ben bu salağın kardeşi Emma Sano, bu da abim izana kurokawa"
Uzun siyah saçlı olan kişi konuştu"Ben Baji Keisuke ve bu da chi-" Chifuyu'yu görünce koşarak sarıldım.

"Takemichi!!" Herkes ikimize şok olarak bakmışlardı Manjirou "Siz ikiniz birbirinizi tanıyor musunuz?" Chifuyu konuştu. "Manjiro biz takemichi ile üvey kardeşiz sadece babalarımız farklı"...

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

EVVET ALIN SİZE YENİ BÖLÜM DEDİM BEN BUNLARI KATMAZSAM OLMAZ HEMEN KATAYIM DEDIM MÜKEMMEL ETMISIM DIMI EGER YAZIM HATAM VS. OLURSA KUSURA BAKMAYIN IYI OKUMALAR BAY BİÇIS😍🥰💅

•NOTHING•☆TakeMikey☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin