CHIFUYU
"N-nasıl yani zaten söylemiştim..." Chifuyu utanıyordu bunu saklayamazdı da zaten yüzü onu ele veriyordu.
"Hadi ama Chifuyu söyle" Keisuke söylemesi için inat ediyordu Chifuyu bir anlık kontrolü elinden kaybedip aniden bağırdı."Seni seviyorum Baji Keisuke!"
Keisuke Chifuyu'nun söylediği şeye gülmeye başladı Chifuyu anlamsız bir şekilde Keisuke'ye bakmaya başladı.
"Az önce herkes duydu..." Keisuke gülmemek için kendisini zar zor tutuyordu Chifuyu yüzü zaten kızarık değilmiş gibi daha da kızarmıştı.
"Sen çok kötüsün Baji Keisuke!" Yüzündeki kızarıklığı saklamak için başını öne eğdi tabii Keisuke bu hareketine daha fazla dayanamayıp güldü çenesini parmağı ile tutup kendine bakmasını sağladı.
"Çok güzelsin Chifuyu..." Keisuke Chifuyunun dudaklarına çok uzun olmayacak minik bir öpücük kondurdu...
MANJIRO
"Çocuklar ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum bana biraz yardım etseniz?" Manjiro ayağa kalkmış bir o tarafa bir bu tarafa dolanıyordu eli çenesinde ne yapması gerektiğini düşünüyordu.
Aniden içeriye Keisuke ve Chifuyu el ele tutuşarak girdiler herkesin gözleri onlara dikilmişti aniden Sanzu bağırarak."Aha az önceki o romatik seslerin sahipleri de geldi ee yiyişmeniz nasıldı?" Demişti.
Tabii bu lafına "odadaki" herkes gülmüştü Takemichi ise üst kattaki Manjiro'nun ona verdiği odada yatağının kenarında oturmuş camdan dışarıyı izliyordu Tokyo gecelIeri çok güzeldi kesinlikle oturup izlenmelik bir manzara.
TAKEMICHI
Birden karnı guruldadı acıkmıştı ne zamandır bir şey yemiyordu ama aşağı inmek de istemiyordu biraz düşündükten sonra aşağı inmeye karar verdi zaten Chifuyu da oradaydı ondan bir şeyler isteyebilirdi hemen ayaklanım yavaş adımlarla parmaklarını arkadan birbirine dolayarak indi.
Manjiro, Takemichi'yi fark etmesi ile yutkunması da bir olmuştu dağılmış saçları ve saçlarının hafif kapattığı mavi gözleri. Üstünde Manjiro'nun ona verdiği gecelikleri-ona bayağı bol gelen bit şort ve o şortu bile kapatan upuzun bol bir tişört- vardı.
ellerini saçlarına doğru uzahıp hafif ovaladı ve herkesin teker teker yüzüne baktı çoktan gitmişlerdir diye bekliyordu aslında daha fazla dayanamayıp Chifuyu'ya baktı ve yanına gidip bileğinden tutarak çekiştirdi.
"Hey hey n'oldu Michi?" Takemichi karnını göstererek yüzüne masum bir ifade ile baktı. "Şey ben çok acıktım daha fazla dayanamayacağım galiba bir şeyler verebilir misin bana?"
Chifuyu hafif gülümsemişti ve ardından başını sallayarak Takemichi'nin elinden tutup mutfağa götürdü. "Yemek istediğin bir şey var mı?"
Takemichi başını hayır anlamında sallayıp gülümsedi Chifuyu da dolaba bakıp ne varsa çıkarttı ve Takemichi için yemek yapmaya başladı.
-[TIMESKIP]-
Manjiro, Takemichi'yi merak ettiği için onu aramaya başlamıştı en sonunda Chifuyu ile mutfakta olduklarını görünce rahatladı ve yanlarına gitti. Takemichi, Manjiro'yu fark edince başını öne doğru eğdi.
"Bizi biraz yalnız bırakır mısın Chifuyu?" Başını tamam anlamında salladı ve ardından mutfaktan çıkıp diğerlerinin yanına geldi. Manjiro ise Takemichi'nin yanına yaklaşmış baş parmağı ve işaret barmaği ile çenesini çok sıkmayacak şekilde tutmuştu ve kendine bakmasını sağlamıştı.
"Madem acıktın bana söyleyebilirdin?" Gözlerini kaçırmıştı yüzüne bakmak garip hissetmesine sebep oluyordu evet kendisini kaçırmış hatta ahlaksızca şeyler söylemiş olabilirdi fakat güzel görünen bir yüzü vardı giyimi iyiydi ve şu an kendisine kaba davranmıyordu. Takemichi çok saf birisiydi bu yüzden böyle şeylerden hemen etkilenebilen birisiydi.
"Chifuyu yardım etti bana, yine de teşekkür ederim." Takemichi'nin dudağının kenarında kalan pirinç tanesini parmağı ile alıp kendi ağrına atmıştı.
Manjiro, Takemichi'nin kızaran yüzünü görünce sırıtmıştı "Dudaklarının kenarına bulaştırmışsın da o yüzden" diyerek sırıtmaya devam etmişti. Fakat o sırada fark etmedikleri bir şey vardı...
Şu an herkes kapı eşiğinde onlatı sırıtarak izliyordu...
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
MUKEMMEL YERDE BITIRDIM. DM DEN SIRF BENI DOMALTMAK ILE TEHDIT ETTIKLERI ICIN GOT KORKUSUYLA YAZDIM ALIN SIZE BOLUM 1 AY IDARE EDIN HADI YALLAHBEHLÜL KAÇAR🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•NOTHING•☆TakeMikey☆
Storie d'amore◇Bir seri katil ve kaçırdığı masum çocuk?◇ ♧OMEGAVERSE♧ top•sano manjiro bottom•hanagaki takemichi