2.

535 35 39
                                    

Takemichi
Saat-03.34

"Erken uyanmışsın uyuyan güzel"karşımda bayılmadan önce son gördüğüm o beyaz saçlı adam vardı bakışları ürkütücüydü hafif sırıtıyordu bir eli cebinde diğer elini ise çok hoş duran saçlarına daldırmıştı.

"Neden öyle bakıyorsun, çok mu yakışıklıyım?"diye sorduğunda aniden üzerime doğru yürümeye başlayınca refleks olarak geri adım armaya başladım en sonda sırtım duvara gelince kafamı aşağıya indirdim aramızda santimlik mesafe vardı tek elini duvara diğer elini de çeneme koyup başımı yukarıya kaldırmıştı.

"Sana bir soru sordum." Dedi sesini hafif yükselterek. Cevap veremiyordum sanki bir şey konuşmamı engelliyordu"Galiba bu evet demek, hm?" Şu an bunu düşünmüyordum sadece beni neden buraya getirmişti, amacı neydi veya bu kimdi?

"Sen... beni neden buraya getirdin?"ırzını sikeyim ya neden kekelemiştim ki kekeleyecek zamanı mı buldum ben.

"Babanın bana borçları vardı ama bu diğerlerine benzemiyordu benden 400 bin dolar aldı ve aldığı gün de kaçtı adamlarım ve ben sürekli onu aradık en sonunda bulduk fakat onu bulduğumuzda gözlerimizin önünde kendi kafasına sıktı" bunu şimdi bana neden anlatıyordu bu benim ne işime yarayacaktı sadece gitmek istiyordum.

"Ben bu bilgiyi ne yapabilirim?" Cesaretimi topladım karşısında ezik durmak yoktu gerekirse başka taraflarımı gösterecektim ona.

"Aniden cesaretlendik mi ne?" Verdiği cevap bu mu yani? Bubadam beni delirtmek mi istiyor acaba?

"Bu bilgiyi ne yapabilirim?" Tekrar aynı şeyi sordum belki bu sefer anlar"yani demek istediğim güzelim babanın bana olan borcunu sen verekecsin yani sonuçta 400 bin dolar az bir miktar değil."

"Ne yapmam gerek bu borcu ödemek için?" Merak ediyordum ne diyecek yani biraz korkmuyor değildim hatta bu kadar yakınımdayken.

"Çalışıp kazana bilirsin senin için 3 iş teklifim var veya başka bir şeyler yapabilirsin" elin yavaştan kalçama doğru iniyordu ve bu biraz rahatsız ediciydi.

"Şu iş teklifleri neler?" Evet basit bir soru umarım düzgün şeylerdir "1. Olarak şoförlük var ama maalesef senin ehliyetin yok araştırdığımdan biliyorum o yüzden bunu eleyelim 2. Garsonluk evet kolay bir iş ama maaşı çok az 3. Ise kabul eder misin bilmiyorum ama tanıdığım bir bar sahibi var jigolo arıyor yani eğer kabul edersen söylerim maaşı gayet iyi 2 hafta falan çalışıp ödeye bilirsin"son dediklerini sırıtarak söylemesi sinirimi bozmuştu beni jigolo olarak çalıştırmak mı istiyordu yani?

Gözlerim dolmuştu gözyaşlarımı daha fazla tutamayıp ağlamaya başladım "neden o pislik adamın borçlarını ben ödemek zorundayım ki?" Bağırmıştım içimdeki siniri atmam gerekiyordu.

Elini hala kalçamdan çekmemişti"o zaman başka şeylee de yapabilirsin"kalçamı hafif şıkmıştı "saçmalayıp durma bırak artık beni" ondan kurtulup kapıya doğru ilerlemiştim.

Kapıyı açmaya çalıştığımda kilitli olduğunu fark etmiştim gözyaşlarım durmadan akıyordu durmuyorlardı arkamdan yavaşca gelio konuşmaya başladı.

"Hadi ama birsürü kişi ile yatmak mı daha iyidir yoksa sadece benimle yatmak mı?" Duyduğum şey ile arkamı dönmüştüm "ne?" Az önce olanları tamamen farklı algılamıştım böyle değil.

"Diyorum ki madem sana önerdiğim bu işleri sevmedin borcun bitene kadar beni tatmin et beni her tatmin edişinde borcundan 50 bin sileceğim"...

♧♧♧♧

Nasıl oluyor bilmiyorum ama umarım güzel devam ettirebilirim bu kitabı sürekli yazmak istiyorum çok eğlenceli umarım sizde eğlernirsiniz neyse koçlarım behlül kaçar adios biçıs

•NOTHING•☆TakeMikey☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin