OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN
2 Ay Sonra
-25 Temmuz 2023-
( Songül Payaslı)
Geriye dönüp baktığınızda keşkelerle ya da iyikilerle dolu bir hayat vardır. Benim hayatım ise tam olarak ikisinin ortasında bir hayattı. 12 yaşında anne babamı kaybettiğimde hayatımın bittiğini düşünmüştüm. Ta ki o güvenlik kamerasında, hayatımı değiştirecek olan o okyanus gözlerle bakışana kadar. Başta tanık koruma programını kabul etmemiştim ama o tanık koruma programını kabul etmem hayatımın en büyük iyikilerinden biri. Sadi'ye aşık olmam, ona alışmam, zamanımı aldı evet. Ama şu an o kadar mutluyuz ki. Bu zamanda ne olduğunu kısaca özet geçeyim. Bebeğimiz büyüdü, artık karnım dışarıdan baya belli oluyor. Cinsiyetini öğrenmemize de az kaldı. Kız olmasını istiyorum ama içimden bir ses erkek olacak diyor, olsun önemli olan sağlık. Yaver ve Meltem'i zaten biliyorsunuz. Melike ve Bahri çok mutlular. Taylan abiye hala bir talip bulamadık, inşallah tez vakitte buluruz. Gelincikler ve Kelebekler'in hepsi İzmir'de aynı üniversiteyi tutturdular nasıl oldu onlar bile şaşkınlar...
***
Sadi: Karıcığım yemek hazır.
Sadi'nin ona seslenmesi ile günlüğünü çalışma masasının en alt çekmesine koyup adımlarını mutfağa yönlendirdi Songül.
Songül: (trip atar gibi) Eline sağlık.
Sadi: Afiyet olsun da, Niye böyle yapıyorsun Songül?
Songül: Nasıl davranıyorum?
Sadi: 2 aydır trip atıyorsun bana. Ne yaptım ben?
Songül: Sadi biz niye hala balayına gitmedik?
Sadi: Yılan ekibi ile operasyona -
Songül; 2 ay süren operasyon olmaz Sadi. Polisim ben biliyorum. Bak hadi Karabayır'da toplu düğün yaptık eyvallah, Mert'in sınav sonuçlarını bekledik ona da eyvallah neticede oğlun. Ama biz şimdi neyi bekliyoruz Sadi?
Sadi: Karıcığım, bak haklısın ama Servet içeriden bile tehlike saçmaya devam ediyor. Onu etkisiz hale getirmemiz lazım.
Songül: Peki Sadi. Anladım ben.
Songül masadan kalkar ve yatak odasına gidip kendini yatağa bırakır.
Songül; Baban senin evlilik çağına gelmeni bekliyor herhalde anneciğim. İyice öküz oldu.
***
Meltem; Ya Yaver ne anlatıyorsun sen bana. Biz niye iki aydır balayına gitmiyoruz?Yaver; Yav aşkım bak ağamdan emir bekliyorum bu Servet şerefsizi için.
Meltem; Bekle Yaver bekle. Bu gidişle daha çok beklersin sen.
Meltem yatak odasına gidip telefonunu çıkarır ve Songül'ü arar.
Songül; Efendim canım eltim?
Meltem; Canım çok acil buluşmamız lazım. Yaver öküzü canımı sıktı.
Songül; Sadi öküzü de beni ağlattı. Nerede buluşalım?
Meltem; Bu Ataşehir'deki AVM vardı ya, oraya gidelim.
Songül; Olur. Hem bebek için bir kaç bir şey alırız.
Meltem; Belli oldu mu cinsiyeti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GHBG | 2.SEZON
FanfictionGelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinin ikinci sezonu. Bu hikayede SadGül'ün Busenaz için yapacakları , Songül'ün hamilelik serüveni, gelincikler ve kelebeklerin üniversite hayatı ( tüko kalem gibi abartmadan merak etmeyin) gibi şeyleri okuyacaksınız. U...