OY VERİP YORUM YAPARSANIZ BENİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ. BÖLÜM SONUNDA BİR TANITIM VAR ONU OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM. İYİ OKUMALAR...
***
Songül; K-Kuma mı?
Mert; KUMA MI?
Sadi; Mert !
Gizem; Sadece Mert değil bende varım Sadi HOCAM !
Songül; Ne di-diyorsun Sadi sen?
Kadın; Noluyo ya?
Songül; O sürtük buydu dimi. Ben şimdi hamile halimle sıçmaz mıyım senin ağzına.
Songül kadını saçına yapışır ve kavga etmeye başlarlar. Bu sırada Gizem araya girip ayırmaya çalışır.
Sadi; Songül bir dur.
Songül; Sadi sus sana da dalmayayım.
Sadi; SONGÜL O BENİM KARDEŞİM !
Songül; Yooook, yemezler Sadi bey.
Sadi araya girip kadını Songül'ün elinden kurtarır.
Songül; Sadi bırak geberticeğim ikinizi de.
Sadi; SONGÜL YETER !
Kadın; BAĞIRMA BE KADINA!
Sadi; ( nefes verir) Geçin içeri. GEÇ !
Hep beraber salona geçip otururlar. Sadi anlatmaya çalışacakken kadın lafa girer.
Kadın; Sen başlamadan ben bir şey soracağım. Bu oğlan niye benim erkek versiyonum gibi?
Sadi; Anlatacağım bir dur. Şimdi, Songül. Bu kadın benim özbeöz kız kardeşim. Aynı anne aynı baba.
Songül; NE! Sadi sen bana niye söylemedin bunu?
Sadi; Şöyle ki, hani anlatmıştım ya sana babam ben 7 yaşındayken bizi terk etti diye. İnci'de o zaman daha 2 yaşındaydı . Evi terk ederken de İnci'yle beraber terk etti. Sonra askerdeyken İnci'ye ulaştım. Babam İnci'yi Fransa'ya götürmüş, orada da tek bırakıp Belçika'ya kaçmış.
Songül; Sen bana babama ulaşamadım dedin ama Sadi.
Sadi; Ulaştım ama peşinden gitmedim. Sonra Fransa'ya gittim, İnci'yi buldum. Getirdim buraya okuttum. Sonra savcı oldu. Neyse devam ediyorum, sonra bizimki bok var gibi Rize'ye yerleşti.
İnci; Memlekete yerleştim ne var.
Mert; Sizin memleket Ankara değil miydi ya?
İnci; Baba tarafı Ankara'da anne tarafı olduğu gibi Rize Çayeli. Bende biraz temiz hava alayım dedim. Evet abicim şimdi söyleyeceklerin bittiyse eğer ben sorularıma geçiyorum.
Sadi; Geç.
İnci; Şimdi (Mert ve Gizem'i gösterir) Bu elemanlar kim?
Sadi; ( güler) Yeğenin ve manitası.
İnci; Lan bende diyorum bu oğlan niye bana benziyor. Bir dakika, düşündüğüm şey mi?Sadi; Aynen öyle.
İnci; Doğru anladım yani. ( Mert'e döner) Şimdi yeğenim sen benim bu afedersin yavşak abimin ve o Derya mıdır nedir onun oğlusun dimi?
Mert; Evet.
İnci; ( sessizce) Ulan ne güzel büyü tutmuştu ayrılmıştı bunlar ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GHBG | 2.SEZON
FanfictionGelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinin ikinci sezonu. Bu hikayede SadGül'ün Busenaz için yapacakları , Songül'ün hamilelik serüveni, gelincikler ve kelebeklerin üniversite hayatı ( tüko kalem gibi abartmadan merak etmeyin) gibi şeyleri okuyacaksınız. U...