0.3

734 31 5
                                    

Slmcenemelerrr

Mavi gri >>>

Şuan ayaklarım iflas etme noktasında idi.
En az 20 mağaza gezmiştik ,ama güzel bir elbise bulamamıştık. Benim beğendiğimi fulya fulya'nın beğendiğini ben  beğenmiyordum.

Ben fulya ve kiz kardeşim nisa gelmiştik Annem gelmemişti çünkü bugün gelecekleri için hazırlıkları yapıyordu evde.nisa ise etkisiz elemandı kendi halinde telefona bakıyordu.

Şuan bir mağazaya girmiştik eğer burda da kıyafet bulamazsam evlilik olayını tekrardan gözden geçirecektim.mağaza çalışanı yanımıza gelip nasıl bir model istediğimizi sormuştu.

"Sade ama zarif mümkünse tek renk ve s beden"

Kadın ona uygun bir şey bulmaya gidince bende fırsattan istifade kendimi orda bulunan koltuğa atmıştım ki telefona mesaj gelmişti mesajlara girince isimsiz olduğunu gördüm. Acaba hastalarımdan biri miydi derken asaf olduğunu fark ettim.
Fulya kaş göz yapıp kim dedi
" Asaf"

" selam söyle"diyince omuz silktim.

0541*: Selamın aleyküm Beyza ben Asaf buğra.

nasılsın?

Ben: aleyküm selam buğra.

iyiyim hamdolsun kıyafet bakıyorum şuan sen nasılsın?

Ondan mesaj gelene kadar numarasını kaydettim.

0541* numarayı müstakbel nişanlı olarak kaydettiniz.

Müstakbel nişanlı:hamdolsun bende bir kaç iş için dışarı çıktım.

Kıyafet akşam için heralde.

Ben:evettt

Ama güzel bir şey bulamadık 😩

Arıyoruz şuan eğer güzel bir model bulamazsak evlilik işini gözden geçirmek gerekebilir jggshfaffgfdagk

Müstakbel nişanlı:istemede terk edilen damat olmak mı ? Pek iyi haber değil.Dhdjdjs

Ben:zjskskdkdjdjd
K

onuşurken sırıtığımı farkettim  Buğra dan hoşlanmaya başlamıştım ilk gün farketmeden ama onu bana çeken bir şeyler vardı.

O sırada elinde kıyafetle gelen görevliye kafamı kaldırdım elindeki elbiseyi görünce şoke olmuştum çünkü mükemmel görünüyordu.

Hemen Buğraya yazıp kıyafete dönmem gerekti

Ben:mükemmel bir elbise gorfumm aşık oldummm

Elbiseye dönmem gerek

Allah'a emanet ol.

Müstakbel nişanlı:sevindim.

Peki benimde işlerim vardı zaten
Allah'a emanet.

Bu mesaja"❤️" ifadesi bıraktınız.

Elime verince pudra renginde saten  sade fazla göze batmayan kıyafetle resmen eridim.

Hemen görevliden aldım ve giymek için kabine koştum.

~~~

Kabinden çıktığımda fulya ve nisa pür dikkat bana bakıyorlardı
'utandım şapsikler'

Görücü Mü?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin