Mi is történt itt? - nem rész-

134 9 3
                                    

Sziasztok!


Nem tudom ki olvassa ezt el, vagy a könyvemet még, de szeretnék elnézést kérni, hogy eddig nem voltam, de ez a nyár nem volt a legjobb számomra, ahogy a szeptemberi hónap is pocsék volt. 

A nyáron konkrétan semmit nem csináltam csak szomorkodtam, meg mindenféle balszerencsével szembesültem minden értelemben.

Sok embert vesztettem el, és hatalmas változások is történtek az életemben, kezdve egy sikertelen versenyvizsgával, egy nagy kicseszéssel, és bár így sem tudhattam sok embert a barátomnak, nyaranta bebizonyosodik, hogy annál is kevesebb van, mint azt hittem....

Ezért is gondoltam, hogy jobb lesz minden amikor jön az ősz...

Eleve nem szeretem a nyarat csak akkor amikor valami sportesemény van (VB, EB) és az ősz az egyik kedvenc évszakom, viszont Szeptember szintén pocsék volt.

Harmadikán 8,5 év után elvesztettem a kiskutyámat ami nagyon megviselt. Aztán csomó minden volt még amiről annyira nem szeretnék írni, de tényleg pocsék volt ez az időszak.

Elnézést kérek, ha megvárattalak titeket, de kicsit össze kellett szednem magam lelkileg és kicsit helyre kellett rázódnom, de jönnek a részek és talán két új könyv is. Egy Leclerces és egy Szoboszlais is. 

Meg persze Pedri és Isa története is folytatódik! ♥ 

Újrakezdés (Pedri ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang