Túlóra

20 1 0
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

...

A pink hajú démon fiú 15 év körüli, Akira, riadtan néz öccsére. Szinte el sem tudja hinni, hogy a látvány, ahogy szeretett anyja holtteste a földön hever, igazi.. de sajnos az. "Mit tettél?! Te szörnyeteg! Te.. t-te nem vagy normális... TE TELJESEN MEGŐRÜLTÉL!!! "nézett maga elé hitetlenül. Aztán felkapta a fejét, ahogy Yami, az öccse közeledett felé, vérfagyasztó mosollyal. Az összes gúny és szomorúság eltűnt Akira arcáról, elkezdett hátrálni öccsétől, egyre jobban kezdett félni."Akira.. én nem akarok veszekedni. Mivel te vagy a következő~" mondta Yami, elképesztő nyugodtsággal, és elővette véres tőrjét, amivel előbb leszúrta szüleit. Akira felé tartotta. Mostmár egymással szemben álltak, Akira nem tudott tovább menni, a sarka beleütközött a falba. Félelmében elkezdte kérlelni Yamit: "Ne! Kérlek, Yami, nem tudtam mást csinálni, csak magamat védtem! Esküszom--" Yami közbevágott."Ne hazudj nekem! Mitől védekeztél? Tőlem? Vagy a népszerűséged csorbulásától?! Te is ugyanolyan vagy!" Yami ordított. Csikorgatta éles fogait, ahogy Akirára nézett. Vörös szemében csak düh volt, és vérszomj."Te is otthagytál..  A szavaid üresek. Mint anyáé. Én mindig kiálltam melletted! De te elmentél!" "De én-" "NEM!" Yami hangja visszhangzott a szép, nagy lakásban, engedte, hogy kijöjjenek a könnyei. "HAGYD ABBA! VAGY INKÁBB CSAK FOGD BE! FOGD BE! FOGD BE! FOGD BE!" Ismételte, és a tőrt Akira szájához tartva, elvágta. Mindkét oldalon, mintha mosolyogna. Akira felordított fájdalmában, de egyből megbánta, ettől csak még jobban fájt a seb. A földre esett, szinte elájult az erős fájdalomtól.

 A földre esett, szinte elájult az erős fájdalomtól

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Yami felette állt. Démon farka ide oda lendül, majd kitör nevetésben, ahogy az adrenalin szintje az egekbe szökik. Majd elégedetten megfordul. Gyorsan az emeleti szobájába fut, a mostmár üres házban. 3 démon holttestével. Táskát ragad, és mindenfélével tele tömi. Étel, ruha, pénz, és minden más. A tőrt letörölgeti, aztán azt is eltette. Nagy, pink kabátot vesz az iskolai egyenruhájára, majd kilép a királyi család házából.
Eddig ő is a része volt ennek a családnak. De most elmegy innen, örökre. Yami mély levegőt vesz.
Az útja itt véget ért. Most elkezd egy újon menni.

Délután 5 óra van. A felhőkarcoló tetején, az irodában, még a legtöbben ott gépelnek. Kivéve Felix. Felix O' Niel. Ő csendesen alszik az asztalán. Karikás a szeme, fekete haja kócos. A főnöke, éppen kávéért ment volna, újsággal a kezében, ahogy elhaladott Felix asztala előtt. Ugyanez a kis jelenet már vagy ezerszer előfordult. Mr. Peters erőből rávágott Felix fejére, amitől szegény egyből felriadt."Már megint elaludtál? Komolyan mondom, ha így folytatod, kirúgatlak a francba! Nem kell egy olyan dolgozó, aki a munka felét se csinálta még meg déltutánra!"

Vérfürdő Cukrászda (1,2,3 rész)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora