[Rozdział 7]

95 6 1
                                    

Doll obudziła się. Nad nią stała Lizzie. Doll prawie podskoczyła i schowała się pod kołdrę. Usłyszała śmiech Lizzie, więc wyjęła głowę spod kołdry.

Doll: над чем ты смеешься? (z czego się tak śmiejesz?)

Lizzie: Żebyś Ty widziała swoją minę! Przestraszyłaś się mnie?

Doll: ну, потому что я не ожидал, что ты придешь и будешь так тихо (no tak, bo nie spodziewałam się, że wpadniesz i, że będziesz tak cicho)

Lizzie: hehe, no widzisz. Wstawaj! *zabiera kołdrę Doll*

Doll: Я встаю, только дай мне одеяло! (już wstaję, tylko oddaj mi kołdrę!)

Lizzie: masz *rzuca kołdrę na łóżko Doll*

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Kiedy Doll się już ogarnęła.

Doll: Можете ли вы объяснить мне, что вы здесь делаете? (możesz mi wyjaśnić co tutaj robisz?)

Lizzie: przyszłam zniszczyć ci Twoją dzienną rutynę. A teraz chodź.

Lizzie zaprowadziła ją do landing poda.

Doll: почему мы здесь?(po co tu jesteśmy?)

Lizzie: Idziemy do V. Zauważyłam, że wasze relacje nieco się poprawiły.

Doll: Я чуть не убил ее!  Как могли бы улучшиться наши отношения? (Prawie ją zabiłam! Jak nasze relacje miałyby się poprawić?)

Lizzie: na pewno Ci wybaczyła

Doll nie odpowiedziała.
Wraz z Lizzie stanęły przed landing podem, z którego wyszła V.

V: Cześć

Lizzie: Hej

Doll się zapatrzyła przed siebie, więc nic nie mówiła dopóki Lizzie nie szturchnęła jej tak, że ta się ocknęła.

Doll: Привет (cześć)

V: widzę, że Doll jest nieco odklejona co?

Doll: будь спокоен (cicho bądź)

Lizzie: dobra, skoro jesteśmy już pełnym składem, mozemy iść.

Doll: где? (dokąd?)

V: pewnie w jakieś losowe miejsce, z dala od innych.

Lizzie: Bingo

Doll: Ммм (mhm)

Kiedy doszł do owego miejsca, Lizzie usiadła na śniegu, a V i Doll zrobiły to samo.

Doll: Можете ли вы объяснить, что мы здесь делаем? (możesz wyjaśnić co my tutaj robimy?)

Lizzie: pokłóciłam się z tatą, więc na pewno nie życzyłby sobie waszej obecności, dlatego jesteśmy tu aby na spokojnie spędzić czas.

V: *wskazuje na Doll* z nią?

Doll: *w ogóle nie patrzy na V, ma zobojętniały wyraz ekranu* ты сутулишься (garbisz sobie)

Lizzie: Nie jestesmy tutaj aby zwyczajnie pogadać. Jesteśmy tu aby Was pogodzić.

V: co!?

Doll: мы должны помириться? (my mamy się niby pogodzić?)

Proszę, zostań ze mną [Murder Drones]{Doll X Lizzie}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz