Yağmurun anlatımıyla ;
"Ben yağmur yıllar önce annesini kaybeden ve her türlü pis işle uğraşan bir baba ile büyümek sorunda kalan masum bir kız. Tabi ona büyümek denilirse. 3 yaş doğum günümde beni terk etti. Yıllarca teyzemle birlikte yaşadım. Annem babam oldu. Bana annemin yokluğunu aratmadı. Ama maalesef ki böyle bir hayatın içinde doğduysanız bela sizin peşinizi asla bırakmıyor. Babamı yıllardır bir kez bile görmedim. Beni terk ettikten sonra başka bir kadınla evlendiğini duydum ardından şehir değişikliği ve başka bir hayat. Tabi ki geride yarım kalmış olan o masum kız çocuğu kimsenin umrunda değil. Onca şeye rağmen hayata tutunmayı başardım. Hiçbir zaman umudumu kaybetmedim ve hala da inanıyorum. Birgün bu herşey bitecek. Bu silahlar bu belalı adamlar bu pis işler ve yüzünü bile görmek istemediğim o pislik herif MURAT KARA hepsi son bulacak. Herkes gibi güzel normal bir hayatım olucak. Bunların hiçbirinin olmadığı bir hayat..."
Yağmur hadi uyan kızım. Bugün doğum günün daha birsürü işimiz var. Akşama hazırlık yapıcaz
Geliyorum teyze uyandımm
Acele et hadiVe teyzem en ufak şeye bile çok fazla tepki gösteren ve böyle şeyleri asla unutmadan abarta abarta kutlayan bir insan. Ve akşama büyük bir doğum günü partisi hazırlıyor. Bunların hiçbirine gerek olmadığını söyledim ama dinleyen kim. Kafasında planladıysa vazgeçirebilene helal olsun.
Uzaklarda bir yerlerde ;
Efendim bugün. Kızın 16. Doğum günü ve dediğiniz gibi her yıl olduğu gibi kutlama yapacaklar hazırlıklara başladılar
Güzell. Herşey planladığım gibi sizde hazırlıklara başlayın bugün herşey yeniden başlayacak
Eğer akşama en ufak bir aksaklık çıkarsa bu villayı başınıza yıkarım. Burası hepinizin mezarı olur. Herşeyi kusursuz halledeceksiniz 2 saat içinde burda olun
Anlaşıldı efendim herşey istediğiniz gibi olacakO gün gelmişti. Yaşattıklarını yaşama zamanı gelmişti. Bu gece tüm dengeler alt üst olacaktı. Herkes ne yaşaması gerekiyorsa fazlasıyla yaşayacak ne hakediyorsa fazlasıyla alacaktı. Ben o gece bir yemin etmiştim bana o gün onları yaşatanlardan bir gün intikamımı alacaktım ve ben sözümü tutarım. Ben bir gecede büyüdüm o kızda aynılarını yaşayacaktı. bir gecede istemediği kadar büyüyecek ve istemediği kadar sorumluluk alacaktı. Herkes hakkettiğini bulacaktı. Ben intikamımı alırım!
Yağmurun anlatımıyla
( 5 saat sonra )Teyze gerçekten bu kadar şey çok fazla gerek yok abartıyorsun
Yağmurcuğum saçmalama ne abartması sen bana annenin emanetisin tabikide hayatında herşeyini kusursuz bir şekilde yapıcam
Seni seviyorum teyzeciğim iyiki varsın iyiki seninle büyümüşüm
Bende seni seviyorum güzel kızım ama hadi hadi duygusal işler akşam daha bir sürü işimiz var
Hahahaa. Tamam tamam sende bir dakika otutturmuyorsun insanı
Akşam bolca oturucaz güzelim
Hadi ben buraları toparlim. Ayşe ablanlar falan gelecekler birazdan sende arkadaşlarını çağır yavaş yavaş toplanalım
Tamam teyzem hemen arıyorum
Hadi sen geç içeriŞu hayatta sahip olabileceğim en büyük şey teyzem diyebilirim. Benim her zaman her anımda yanımda oldu. Her zaman beni destekledi ve bu akşamki düşüncesi de beni kadirle barıştırmak olduğuna adım gibi eminim. 3. Yılımız teyzemden sonra beni en çok destekleyen her zaman yanımda olan insan oydu. Her zaman beni korudu koşulsuz sevdi. Ama geçen haftalarda ufak bir kıskançlık yüzünden kavga etmiştik ve aramız şuan o kadar da iyi sayılmaz. O yüzden o da bizi barıştırmaya çalışıyor aslında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIK
Ficción GeneralBen yıllar önce babamın beni zorla başka bir insan olmamı istemesinden dolayı hayatımda birçok felaket yaşayan hala o günkü gibi masum ve bir o kadar da küçük bir kızım . O gün 16. Doğum günümde önüme atılan bir cesetle içinden çıkılmaz bu hayata il...