Bölüm 21

5 1 0
                                    

    Saatler geçmişti. Hemen çiftlikten ayrılmıştık. Arık birsürü telefon görüşmesi yapmıştı. Kafasında birsürü plan yapmıştı. Biri olmazsa diğeri kesin olacak diye. Kafasına koymuştu aslında ya onlar kazanacaktı ya da Arık. Yol boyunca kavga etmiştik. Tek gitmesine izin vermiyordum o da beni oraya götürmek istemiyordu. Ama maalesef inadına karşı çıkamadı. Onla gidiyordum limana. Zaman yaklaşmıştı. Hem arabayı sürüyor hem de durup dururken uzun uzun bana bakıyor gözünü çeviriyordu. Birşey demek istiyordu dilinin ucuna geliyordu vazgeçiyordu. En sonunda dayanamadı arabayı kenara çekip arabadan indi. Bagajı açtı. Peşinden bende indim. Birşeyler arıyordu orda.

    Arık birşey mi oldu ?

    Al bunu giy

    Arık saçmalama bunu napıcam ben

    Yağmur asıl sen saçmalama giy bunu dediysem giy. Ya orda ecelini arayan birisini yanlışlıkla veya bilerek sana kurşun sıksa. Orda kim varsa bu gece hepsini o limana gömerim anlıyor musun ?

    Arık anlıyorum ama inan bana -
   
    Bunu giyiyorsun ve arabaya biniyorsun geç kaldık

    Of off tamam

      Verdiği yeleği giyip arabaya bindim. Bi yarım saate daha yakın yol gittik. Limana varmıştık. Limanın girişinden tut her yerinde bir sürü adam vardı. Arık sadece kendisi gelmişti. Yaptığı plan umarım baya sağlam bir plandır yoksa ikimiz de burdan sağ çıkamazdık bu bir gerçekti. Limana girdikten sonra mallarla yüklü iki araç da peşimizden girdi. Bizi görür görmez aç kurtlar gibi damladılar Kadir ve masadaki diğerleri. Yanları korumalarla doluydu.

    Gelmezsin sanmıştım

    Bizde laf ağızdan bir kere çıkar senin aksine Kadir

    Hahaa bakıcaz o kadar sözünün eri misin ?

    İstediğin gibi malların yarısını getirdim arabadalar adamlarına söyle  gitsin kontrol etsinler

    Gidin bakın

    Kadir ve diğerleri. Bakın daha hiç birşey olmadan soruyorum bilmediğim birşey varmı ?

    Ne saçmalıyorsun Arık?

    Ne bilim hani arkamdan çevrilen bir iş , bilmediğim haberim olmayan bir plan , içinde olduğum ama haberim olmayan bi oyun falan

    Arık sen ne konuştuğunu bilmiyorsun bak. Zaten şu kadını tutup buraya kadar getirmişsin yanlış yapıyorsun
 
    Yanlışı doğruyu sizden öğrenecek değilim. En son bana doğruyu göstermeye çalışanı sabah evimin bahçesinden kazıdılar

    Lan bana bak haddini fazlasıyla aşmaya başladın sen

    Sakin ol selim

    Bak selimciğim patronunu dinle sonra kötü şeyler oluyor

    Arık yeter !

    Kadir bey mallar yerinde hepsi tamam

    Güzell

    Benim işim bu kadardı Kadir ben gidiyorum

    Acelen ne Arık az daha dursaydın birşeyler konuşurduk

   Yok ben almim işlerim var

       Arık elimden tutup arkasına döndü.  arabaya doğru gitmeye başladı. Kadir arkamızdan seslendi. Kafamı çevirdiğimde bize doğrultulmuş bir sürü silah vardı. Anlaşılan herşey buraya kadardı. Artık koz olarak kullanacağı birşeyde kalmamıştı Arıkın elinde. Sanırım burdan çıkamayacaktık.

ARIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin