تا نیمههای شب، سخت مشغول ورزش بود. در حین ورزش با دردی که توی عضلات پشت کتفش پیچید، آهی کشید و دست از مشت زدن به کیسه بوکس روبهروش برداشت.
با نفسهای تند و پیدرپیای که میکشید، دستکشهاش رو درآورد، چتریهای خیسش رو به عقب هل داد و لبهای خشکش رو لیسید.
روی زمین نشست، بطری آب رو برداشت و یک نفس سرکشید._ لعنت به مسابقهتون، آه...
بریده بریده غر زد، از پشت روی زمین ولو شد و مثل ستاره دریایی پخش زمین شد.
با زنگ خوردن گوشیش، به چرت ۱۵ دقیقهاش پایان داد و نیمخیز شد._ بله هیونگ؟
"محض رضای خدا کوک! فقط یکبار سلام بده و بذار من اگه قراره جوون مرگ بشم، لااقل ناکام نمیرم."
جونگکوک با چشمهای بسته خندهای کرد و لب زد:
_ سلام، بله هیونگ؟یونگی پشت خط آهی کشید و جونگکوک خوب میدونست که الان داره شقیقههاش رو میماله.
"زنگ زدم بگم که مسابقه دو روز زودتر افتاده و با این حساب، تو پسفردا مسابقه داری. "
_چی؟!
جونگکوک که کل خستگی و خواب از سرش پریده بود، با وحشت داد زد و به قیافهی بهت زدهی خودش از آینه روبهروش خیره شد.
"زهرم ترکید مرتیکه چرا نعره میکشی؟!
تو مگه تمرین نکردی کوک؟ پس نگرانیت برای چیه؟"جونگکوک نالید و با گریهی فیکی غر زد.
_ چی میگی هیونگ؟ لعنتی با این حساب فقط فردا رو دارم. هیونگ لعنت به همهتون، من میخواستم امشب با آرامش بخوابم...
یونگی آهی کشید و با لحن ملایمتری ادامه داد.
" جونگکوک، هم من و هم خودت خوب میدونیم تو حریف قدری هستی و نیاز نداری که خودت رو توی فشار بذاری. من بهت قول میدم که همهچی خوب پیش میره و قهرمان این دوره، خودتی! امشب رو بخواب، نیاز نیست تا ۴_۵ صبح ورزش کنی. عوضش میتونی بخوابی و صبحِ زود پاشی. تا شب خیلی وقت داری، مراقب خودت هم باش و یادت باشه، نباید زیادهروی کنی!"
یونگی با یاداوری موضوعی سریع ادامه داد:
" آهان و اینم بگم، کوک! بشنوم یا بفهمم دوپینگ کردی دیگه اسمت هم نمیارم، فهمیدی؟!"
جونگکوک پشت خط اداش رو درآورد و با حرص هومی گفت.
" جواب من رو مثل آدم بده، کره خر! "
جونگکوک ترسیده از فریادش، سریع جواب داد:
_ فهمیدم، فهمیدم! حالا من یکبار یک غلطی کردم همش اون رو یادآوری کن. من جوانمردانه بازی میکنم هیونگ، خیالت تخت.
ESTÁS LEYENDO
༺𝙎𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚༻KV
Fantasía࿐ چی میشه اگه یک روز که جونگکوک از باشگاهش برمیگرده، سراغ خوراکیهای محبوبش بره و پیداشون نکنه؟! دزد کوچولوی داستان ما کیه؟ یه موش؟! بریم باهم پیداش کنیم~🐾🍪 ✤Genre: Fluff, Romance, Comedy ✤Couple: Kookv ✤Writer: Moonsan ممنون که انتخابش کرد...