birthday surprise, minsung

15.4K 314 751
                                    


geçen gün kendi smutlarımı okuyordum ve dedim ki dostum bu itler smut bölümleri daha çok okuyor, neden bir smutshots fici yayınlamayayım?

ve buradayız bromençerolar 🫂💙💪🏼🐱
kaç bölüm sürer bilemiyorum

azgınlığım bitene kadar?
benimki bittiği yerde rainbowdashove aşkımdan yardım alırız np

tamam uzattık yine hadi başlayalım sukuşlarım

oy ve yorumu unutmayalım lütfen şevkimiz artsın ;3

içerik:
─ pet play/cosplay
fem jisung
─ blow job
─ efendi-köle



✓✓





Jisung, Minho'nun arabasının apartmana geldiğini görür görmez, üstünü başını kontrol etmek için hemen aynaya koştu, kalbi heyecanla çarpıyordu.

Minho'nun gelişi için her şeyin mükemmel olmasını istiyordu. Sonuçta erkek arkadaşının doğum günüydü. Yansımasına baktığında, ahlaksız kıyafetini görünce kızarmadan edemedi.

Jisung, narin, dantelli transparan bir külot giyiyordu; yumuşak kumaş onun minyon formunu sarıyor ve ince belini vurguluyordu. Karmaşık desenler, baştan çıkarıcı kıyafetine zarafet katmıştı. Bu yumuşak pembe külot hayal gücüne çok az yer bırakıyordu ve altındaki pürüzsüz cildinin ipuçlarını açığa çıkarıyordu.

Başının üstünde, dağınık saçlarının arasına şakacı bir şekilde tünemiş sevimli pembe kedi kulakları vardı. Peluş kulaklar, Minho'nun zevki için oyuncu bir kediyi somutlaştırma arzusunu vurgulayarak muzip bir çekicilik katıyordu.

Ancak kıyafetinin belki de en büyüleyici unsuru, esnek kalça yanaklarının arasına güvenli bir şekilde yerleştirilmiş kabarık pembe kuyruğuydu. Kabarık malzeme kalçalarına sürtünüyor, her hareketinde tenini gıdıklıyordu.

Jisung, Minho'nun bu manzarayı karşı konulamaz bulacağını bilerek hoş bir kırılganlık duygusu hissetmekten kendini alamadı. Endişe ve beklenti karışımı duygular bedenini sararken, Jisung derin bir nefes alarak her şeyin yerli yerinde olduğundan emin oldu.

Minho'ya doğum gününde sürpriz yapmak, benzersiz dom-sub dinamiğinin tadını çıkarmak istiyordu. Pembe kedi kulakları, dantel külot ve tatlı kedi kuyruğu, Minho'nun arzularını ateşlemek ve ortak fantezilerini hayata geçirmek için özenle seçilmişti.

Jisung aynanın önünde dururken kalbi heyecanla çarpıyordu. Minho'nun küçük sürtüğü rolünü benimsemeye, hükmeden sevgilisine teslim olmaya, zevk ve tutkuyla dolu bir gece yaşamaya hazırdı.

Yansımasına son kez bakan genç, Minho'nun o kapıdan girip kendisini bekleyen sürprizi keşfetmesini sabırsızlıkla bekliyordu. Jisung kapının birkaç metre uzağında konumlandı, erkek arkadaşına sürpriz yapmaya hazırdı, kalbi beklentiyle, hızla çarpıyordu.

Birkaç saniye sonra kapı açıldı ve Jisung ileri doğru atıldı, heyecanı onu ele geçirdi. Ancak aceleci adımları onun tökezlemesine neden oldu ve Minho'nun durduğu yerden sadece birkaç metre ötede dört ayak üzerine düştü.

Yerdeki Jisung'u görünce Minho'nun gözleri şaşkınlıkla büyüdü, itaatkâr duruşu benimsediği rolü vurguluyordu. "Jisung?" dedi Minho sorgular şekilde. Sesi hem kafa karışıklığı hem de entrikayla doluydu.

more than friends, skz smutshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin