speed and pleasure, minsung

2.9K 148 106
                                    

hiç yoktan iyidir diyerek, en az çabonunki kadar kısa bir bölümle geldim mlsf.

ama devamı gelecek!!
girişi yapıyorum ki gerisi aksın

watty gittikten sonra bölüm atmam peki... ben de yumurta deliğe dayanınca işe koyuluyorum işte ne yaparsınız...

içindekiler:
- Aşırı uyarılma
- Çoklu Orgazm
- İki kere gelmek
- Sokak yarışı
- El işi
- Oral Seks
- diğer karakterler Bang Chan / Park Seonghwa

oy ve yorumu unutmayalım bak elimizdeki de gidiyor zaten korkuyorum. korkularım var. rüyamda smut görüyorum... sen çok porno izliyorsun... ama sizi de izliyoğruğmm

neuse abla biliyosun






✓✓




"Bu gece benimle gel." dedi Minho, bekleme alanında Jisung'un yanına otururken parmak kısımları kesik olan deri eldivenini, eline geçirirken.

"Ne?" Jisung, çalan yüksek sesli müzik ve yakındaki arabaların gürültüsü nedeniyle duyamadığı için ona dönerek, yüksek sesle sordu. "Benimle sür." diye, neredeyse bağırarak cevap verdi Minho.

Jisung, bunu üzerine pek düşünmeden, anında başını salladı.

Sevgilisi genellikle yarış sırasında onunla birlikte gitmesine izin verirdi. Minho yıllardır yarış alanındaydı ve Jisung tüm bu süreçte onun tamircisiydi.

Minho yenilmezdi ve güvendiği kişilerle bir ekip oluşturma şansı yakalamıştı. Jisung da onlardan biriydi. Minho'nun arabasını tamir edip, en iyi hâle getirmek için gece geç saatlere kadar çalışması; seks ve aşka yol açmıştı.

Jisung yüzünde bir gülümsemeyle erkek arkadaşına baktı, şarkının bası kalp atışlarıyla eşleşiyordu. Minho her zamanki gibi çekici görünüyordu. Mavimsi, yeşil saçları biraz dağınıktı ve yana doğru taranmıştı ve yanağındaki başka bir yarışçıyla kavga etmekten kaynaklanan yara hâlâ iyileşme aşamasındaydı.

Karşısındaki arabalara bakan Minho'nun parlayan gözlerini takip etti. Arabaları her zaman sevmişti ve yarışları kazanabildiği için mutluydu. O, arabaları çalan ve polislerden kaçan genç bir kaçaktı. Ama artık sakinledi ve gücünü araba yarışlarında harcayarak, bundan para kazanmakta kullanıyordu.

Jisung'un, koyu mavi saçları, çalışırken döktüğü sudan ötürü hafif nemli, alnına yapışıyordu. Minho'nun oynamayı sevdiği kulaklarında, bir tane burnunda, ikisi kaşlarında ve biri de dudağında bulunan birden fazla piercing takıyordu.

Tişörtünün açıkta kalan kolları hâlâ yağla kaplıydı ve yırtık pantolonu kalçalarını mükemmel bir şekilde sarıyordu. On altı yaşındayken araba tamir etmeye başlamıştı. Babası ona bir arabanın sahip olduğu her şeyi, onu yükseltmek için neler yapabileceğini ve nasıl iyileştirip düzeltebileceğini göstermişti.

Babası, geçirdiği kaza nedeniyle işini bıraktığında, Jisung devreye girdi. O zamandan bu yana giderek daha iyi hale geldi.

"Tamam, dinleyin!" Arka planda müzik azalırken tanıdık bir ses konuştu. “Sıradaki yarışçılar hepinizin bu gece beklediğiniz yarışçılar!” Her hafta yarış etkinliklerini hazırlayan Chan mikrofon aracılığıyla konuştu. “Lee Know ve Seonghwa!” Chan, kişileri tanıttığı sırada; herkes tezahürat yaparak biralarını havaya kaldırırken, yüksek sesle bağırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

more than friends, skz smutshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin