four horny bedouins & one devil, minsungbinchan

15.2K 265 652
                                    


dedim ki üçlü de neymiş dörtlü varken djsmsjamksmaksmaksjsj

arkadaşlar benim bir şey itiraf etmem gerekiyor... ben bir jisung siktirtme hastasıyım... ve tedavi çok pahalı... NALET GİRSİN ELİMDEN BIR ŞEY GELMİYOR!!

semesung da iyi de aga bunun tadı bir başka. neyi kastettiğimi hepimiz anladık bence. evet efendim karşınızda...;

KAŞMERELLA JISUNG!!!

...

içerik:
- kanepede se/ks
- dörtlü se/ks
- an/al se/ks
- çoklu org/azm
- aşırı uyarılma
- yüze boş/alma
- kirli konuşma
- yüz si/kişi
- erkek arkadaşlar(?!)
- karşılıklı mas/türbasyon
- sp.erm yeme/yutma
- bol miktarda tükürük ve boş/almadan bahsetme
- fotoğraf çekme
- bottom jisung

...

iyi okumalar, bol azmalar efenim >3<

oy ve yorum atıp şevkimizi arttırmayı unutmayalımm ♡ ~('▽^人)





✓✓






Jisung, yurdun o gün kendisine ait olduğunu düşünüyor. O yurttayken, Chan, Minho ve Changbin'nin spor salonunda olması gerekiyor.

Bacakları kanepeye yayılmış, parmakları dar deliğine dalmış, boş odaya inleyişleri yayılıyor. İnlemelerinin arasında oda arkadaşlarının isimlerinin dudaklarından kayıp gitmesine engel olamıyor.

Kanepeye sırtını yaslayıp, çaresizce parmaklarının üzerinde kendini sikerken gözleri sımsıkı kapanıyor. "M-Minho! Siktir! Lütfen. Ah- Doldur beni! Chan-hyung! Becer beni...Changbin- Ahhm!!" Jisung adeta çığlık atıyor. Yanındaki dildoya uzanırken, bedeninin gerilmesini göz ardı ederek dildoyu eline alıyor.

Onu kayganlaştırıcıyla kaplayan Jisung, parmaklarını oyuncakla değiştirmek için daha fazla bekleyemiyor. "Ahh-! Kahretsin!!" Sonunda muhtaç deliğini dolduran daha büyük bir şeyin verdiği rahatlama, bacaklarını titretiyor. İsimleri haykırarak oyuncağı deliğine sokuyor. Bunun, onların siki olduğunu hayal ediyor, bulanık zihni.

O anın içinde kaybolmuş, kapının açılıp geri kilitlendiğini duymuyor, paylaştıkları ortak salondaki dildoyla akılsızca kendini tatmin ediyor. Arkadaşları, dışarıda olduğu için yurt odası yerine ortak alanlarını böyle ahlaksız bir şey yapmak adına kullanabileceğini varsayıyor.

İsimleri yine umutsuz sızlanmalarla dudaklarından dökülüyor, yapış yapış olmuş deliğini, plastik bir dildo yerine sikleriyle doldurmak ve boşalmak adına yalvarıyorlar. Evde, sessiz ve şok içinde kendisini izleyen üç adamın varlığını fark etmiyor. Jisung harika bir gösteri yapıyor. Bir porno yıldızının kamera karşısında mastürbasyon yapması gibi.

Sonunda Minho, başını kapının kol dayanağına dayamış, bacaklarını daha iyi açmak için bir bacağını arkaya atmış olan Jisung'a doğru ilk adımı atıyor. Gözleri kapalı ve inlemelerinin saf hacmiyle, orada birinin olduğunu ancak yanında hafif bir inilti duyduğunda fark ediyor, Jisung.

Gözleri anında açılıyor ve bulanık görüşle Minho'nun kendisini görmek için tembelce kendi sikini okşadığını görüyor. Gözleri Minho'nun sikine takılıyor ve oyuncağı daha hızlı hareket ettirirken neredeyse salyaları akıyor. Ayak parmakları zevkle kıvrılırken, yakalanmış olmasına rağmen durmaya cesaret edemiyor.

more than friends, skz smutshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin