helping neighbor, hyunsung

7K 180 276
                                    


uzun süredir size bi 31 malzemosu patlatmadım dedim haftasonu gece gece şu çocuklqr bi 31 patlatsın (apo rizz)

uzun süredir size bi 31 malzemosu patlatmadım dedim haftasonu gece gece şu çocuklqr bi 31 patlatsın (apo rizz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


onu bunu siktir et de ben böyle bi hyunsung yazmazsam fena kudururum. bunun gelmesi lazım. gazlayın beni BUNUN GELMESİ LAZIM!!

...

içerikler:
- handjob
- blowjob
- komşular

...

yorum yapıp oy atmayı unutmayalım kurbannn >3<








✓✓









"Cidden? Herkes 12345 kullanmıyor mu? Ne olabilir ki?" Hyunjin yüzüncü kez telefonunu yüzüstü yere koyarak sinirle inledi. Gözlerini kapattı, yavaşça nefes aldı. Şifre ne olabilirdi?

Şu anda gerçekten zor durumdaydı ve hızlı bir cevaba ihtiyacı vardı. Sorun ne miydi? Evindeki wi-fi bozulmuştu. İnternette yapacak önemli bir işi yoktu ama yine de wi-fi bağlantısına her şeyden çok ihtiyacı vardı. Eğer bir an önce devreye girmezse can sıkıntısından ölecekti.

Peki geçici çözümü ne miydi? Yan komşusunun wi-fi'ını çalmak. Hyunjin, birkaç ay önce Jisung buraya ilk taşındığında kendini tanıttığından beri onun bir teknisyen olduğunu biliyordu. Teknik olarak lisans eğitimi sırasında bilgisayar programcısı olarak çalıştığını söylemişti. Evden çalıştığını ve ona herhangi bir konuda ihtiyacı olursa muhtemelen evde olacağını söylemişti.

Hyunjin'e göre bu, iyi bir wi-fi'ye sahip olması gerektiği anlamına geliyordu ve Hyunjin, mümkün olan en kısa sürede twitter hesabında bir şeyler paylaşmak istiyordu. Bu yüzden son on dakikadır komşusunun wi-fi ağına olası şifreleri giriyordu. Aklına gelen her şeyi denemişti.

Hyunjin öfkeyle gözlerini açtı, bu tahmin oyunundan bıkmış ve hayal kırıklığına uğramış bir halde tekrar telefonunu aldı. 'H-y-u-n-j-i-n' diye yazıverdi öfkeyle, parmakları ekrana sert vuruş sesleriyle inip çıktı.

Alaycı bir tahmindi ama Hyunjin gözlerini devirdikten sonra www.jisung ağına güvenle bağlanıldığını gördü. Hyunjin genişleyen göz bebekleriyle ekranının sol üst kısmındaki küçük simgenin dolu çubuklara dönüşmesini izledi.

"Babanı sikim, şaka mı?!" Nefesi kesildi, Twitter'ı açtı ve zaman çizelgesinin yüklenmesini izledi. İşe yaradı. Adını tekrar yazdı ve... İşe yaradı. Hyunjin, anlık olarak buna inanamadı. Bunun bir şaka olması gerekiyordu, değil mi? Rüya görüyordu. Aslında işe yaramış olmasının hiçbir yolu yoktu. Kendini birkaç kez çimdikledikten sonra bunun aslında tamamıyla gerçek olduğunu fark etti.

more than friends, skz smutshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin