hayat, felix'in bubble dan kelime kelime mesaj atması kadar sinir bozucu,, bu aralar...neyse en azından smutshot kitabım var da gelip gidip just sikismek yazabiliyorum
..
içindekiler:
- röntgencilik
- üyelerin önünde sikişmek
- müstehcen konuşma
- nesne sokma
- sabah seksi..
oy verip yorum yapmayı es geçmeyelim bebekamınlar >3<
✓✓
Jisung, hafifçe esneyerek, kucağına doğru kayarak ona bakarken, Minho nazikçe "Tatlım, günaydın" diyor. Tüm üyeler odadaki kanepelere yayılmış, televizyonda oynayan filme odaklanmış.
Jisung'u ağzının kenarından öperek, uykulu sevgilisini mutlu bir şekilde kucağına kabul ediyor. Minho'nun eli, Jisung'un büyük boy kazağının altına dalarak içeri girerken, sert eller kumaşın altında saklanan, esmer uylukların üzerinde geziniyor.
Minho, Jisung'un odasından çıkarken gelişigüzel onlara katılmasını söylüyor. Tembel bir pazar günü, herkes çoğunlukla terli veya pijamalı, tembellik ediyor.
Minho, Jisung'u uyuması için bırakıyor ama uykulu sevgilisi nihayet aşağı inip kucağına otururken, elini sallayıp, mırıldanarak diğer üyeleri selamladığında çok mutlu oluyor.
Jisung da sırıtırken, dudağını ısırıp odaya hızlı bir göz atıyor. Diğerleri arkada dönen filmin yanı sıra başlarını telefonlarına eğmiş, başka şeylerle ilgileniyorlar.
"Sungie, bunun altına bir şey giymiyor musun..?" diye soruyor Minho dikkatle.Jisung'un dolgun kalçalarını sıkarken sesini alçaltıp tırnaklarını önceki gece durmadan öptüğü ve işaretlediği zaten morarmış deriye hilal şeklinde kazıyor.
Yatağa çıplak gittiğini biliyor ama... kahretsin! Jisung gerçekten de kazağı dışında hiçbir şey giymeden aşağı inmişti. Aşağıya inmeden önce, bronzlaşmış, ısırık izleriyle donatılmış cildini daha fazla ortaya çıkarmak işine gelmişti.
Minho'nun elleri, kalça yanaklarını okşamak için geriye kayıyor, kalçaları, avucunda yumuşak ve dolgun bir his bırakıyor. Jisung, Minho'nun gömleğini sıkıca kavrarken, kalçasını, deliğinin kenarlarında dolaşan parmaklara doğru itiyor. "Kahretsin, çok yaramazsın," diye homurdanıyor Minho, parmağını daha da bastırırken, Jisung deliğini sıkarak içine almak için yalvarıyor.
Minho'nun oturduğu kanepenin diğer ucunda Felix oturuyor. Battaniyeyi kucağına almış, gözlerini televizyondan ayırmamaya çalışırken göz kırpışları uzayarak, yavaşlıyor. Jisung, onlar yanında olsa da, olmasa da küçük sabah aktivitelerine Minho'nun kucağında devam etmekte kararlı. "Eminim aldırmayacaklardır..." diye mırıldanıyor, uyuşuk halde kalçalarını Minho'nun sikine doğru yuvarlarken.
Minho ise, terler içinde, Jisung'un aletinin kendisininkine karşı yavaşça sertleştiğini hissedebiliyor. Minho, parmağını yanaklarının arasına kaydırıp deliğini ovuşturmadan önce Jisung'a bir uyarı okşaması sunuyor.
Minho, erken uyandığı için sevişmeleri üzerinden çok zaman geçmemişti. Normalde, Jisung'u uyandırır, Jisung vücudunu kullanmasına izin verirken, yeni uyanmanın verdiği hassasiyetten her yerine boşalıncaya kadar onu sikerdi. Daha sonra Jisung'un tekrar uyumasına izin verirdi ve o uyurken, sevgilisini temizlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
more than friends, skz smutshots
Fanfictionkarışık smutshots. ─ çeviriler ve kendi yazdıklarım >3<