Arabada sessizce ağlıyordum ben yeni ailem'e yeni kavuşmuştum ama İstanbul'a esin'in yanına dönüyordum Yaklaşık yarım saatir yola çıkmıştım abim'i orda bırakmak ölüme bırakmak demekti ve ben bunu daha yeni idrak ediyordum her ne olursa olsun onun yanında olucaktım ölmesine asla izin vermiycektim.
"Hasan Hemen konağa geri dön hemen" dedim yüksek sesle "Ama Hanımım fır-" kelimesini tamamlamasına izin vermeden "Hasan dediğimi yap " dedim sesimi daha da yükselterek "Peki Hanımım " dediğinde rahatladim kolay olmaz zannetmiş 'tim.
•••
Konağın olduğu sokağa gelince içime kara bulutlar çöktü çok kasvetli bir hava vardı ne karar verilmiş olabilirdi ki hem ufacık bir vulurma'da aşiret mi toplanır ama Mirza' nın dediği kadar varsa eğer ailem'den kan dökülmezse abisi rahat durmiycak ve kan'a kan dökeceklerdi bunu yolda giderken çok düşünmüştüm.
Aşiret'lerde hep öyle olmuştur bizde de elbette oldu kuzenlerim berdel sonucuda ya da Borç karşılığı aşiret ağalarından verildi benim de mi kaderimde vardi yani bu yüzden okumamış mıydım ? Zorla evlenirilen kızları kurtarmak için hayatını mahf eden herkesi o ceza evine tıktırmak için Avukat olmadım mı ben Oldum En sevdiğim kuzenim'i de verdiler hiç tanımadığı sevmediği bir adamla evlendi Ama şükür ki mutlu şuanda bir kızı var Asminda.
Evin önünde duran aractan korkuyla indim İçerde yüksek sesle bağıran adamlar vardı. Hemen içeri girdiğimde Mirza olduğunu bildiğim adam abim'e bağırıyordu "Nerde lan nerde dedim sana " diye bağırınca. abim açılan kapıya odaklandı gözlerimin içine baktı gözlerinde anlamadığım bir üzüntü vardı.
"Avşin ben sana ne dedim" diye bağırarak yanıma geldi.
"Seni burda ölüme bırakacağımı düşünmedin dimi abi" dedim ona sarılarak İçimde tutamadım gözyaşlarım hemen akmış ve hıçkırıklarla devam etmişti.
"Naptın güzelim sen neden geldin yavrum ben git dedim biliyordum böyle olacağını " dedi sesi titrerken "Ne karar verildi " dedim hıçkırıklar arasında.
"Kabul etmiyorum Mirza ağa ben kardeşimi yaptığım bir şey için vermem Sana " dediğinde donmuş şekilde Mirza'ya baktım onun gözlerinde parıltı vardı ne demek ti bu yani ben de mi kan'a kan akmasını diye tanımadığım sevmediğim bir adamla evlenicektim.
"NE VERMESİ ABİ" diyerek boğazım yırtılırcasına bağırdım.
"Ben bu olaylar devam etmesin diye Avukat oldum." Diyerek abime baktım.
"Eğer Evlenmezsen abin yaşamaz ve ölürse herkes bir birbirinden intikam almak için kan'a kan aktıracak" dedi Adını bilmediğim yaşlı bir adam ona baktım ruhsuz ve hissiz gözlerle Ne yani onca insan'ın kaderi benim ellerimde miydi? Bu yüzden mi kuzenlerim sessiz kalıp Evleniyorlardı.
Hayatta herşeyin bir açıklaması varmış ve bilmediğimiz onca şey. Okul okumak herşeyi çözer sanmıştım ama sadece sanmakla kalmışım hayat kurtarmak için okudum ama şuan vereceğim karar ölüm'e sürükleyecekti onca insanı...
::
Yazar. ruhsuz_geİnstgrm: ruhsuz_ge
Takip etmeyi unutmayın !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAHMERAN & HANŞERWAN
Teen Fiction"Asla senin karın olmayacağım anla bunu asla" dediğimde bileğimi sıkı tuttu "Sen bu gün benim nikahlı karım oldun Avşin kaz bunu aklına " dedi beriton sesiyle..