Sabah saat 6 da uyanmıştım kısa bir duş ve günlük rutin işlerimi haletmiş ve üstüme beyaz sort ve kısa kollu crop giyip konaktan çıktım kapıda gördüğüm MRZ plakalı araçla olduğum yerde kaldım.
Mirza'nin arabasıydı bu Arabadan çıkan kisiyle sinir küpüne döndüm yanıma gelip önümde durdu.
"Bu ne hal Avşin sen delirdin mi?" Diyerek bağırdı.
"Sesini sakın bir daha yükseltme Mirza ağa sakın hem halimde ne var mıs?" Dedim büyük bir sinirle.
"Doğru ne var halinde bilmem ne var ki kızım sen delirdin mi birde bağırma diyorsun Mardin 'desin Avşin mardin burası " dediğinde kahkaha attım
"Sen benim kocam oluacksan diye benim giyimime karışamazsın" dedim
"Senin giyimine karışmıyorum Asla karışmam ama bu şekilde çok fazla açık mardin burası hoş karşılanmaz burada böyle şeyler babanlara laf söz olur diye dedim yoksa ben Karışmam sana " dedi mahcup bir sesle haklıydı aslında mardinliler hoş karşılamaz dı.
"Üstündeki çekti verirmisin? " Dedim iceri gidip üstümü değiştirecek değildim tabiki.
Gülerek üstündeki sprotik çeketi çıkarıp bana uzattı. Elindem alıp üstüme giydim saçlarımı çıkarıp duzeltim "Yakıştı" diyen Mirza'ya baktım gülüyordu.
"Niye gülüyorsun " diye sordum
"Bilmem " diyerek omuz silkti.
"Sen neden burdasın" dedim aklıma gelen soruyla
"Sabah erken uyandım yani uyku tutmadı ben 'de kendimi burda buldum" diyince ona
"Nasıl kendini burda buldun sebep" diye sordum.
Sustu birşey söylemedi gıcık işte.
"Hem sen nereye bu saate" diyere göz kırptı
"Sanane" dedim bende ve yürümeye başladım kolumdan tutup sert bir ifadeyle bana baktı hiç bu tavırlarla karşılaşmadım için ürküyordum suçum ne benim.
"Sana nereye dedim Avşin soruma cevap ver" dedi sinirle
"Bende sanane dedim" Evet korkuyorum ama geri adım atmam yani
"Avşin " dedi dişlerinin arasından
"Ne var ya ne zannediyorsun kendini iki konuştuk diye seni afedicegimi falan mı?" Dedim sinirle
"Bırak beni gec kalıyorum" dedim
"Nereye gittiğini söylemeden bırakmam Avşin " dedi o da gözlerime bakıp.
"Sanane ya sa-na-ne " diyerek heceledim
"Avşin beni delirtme " diyerek bağırdı birden irkilince derin bir nefes aldı gözlerim dolmuştu güçlü durmak istemiştim ama başaramamış'tım kolumu birden cekip arbaya koştum ve hızla arabaya bindim kapıyı kitledim ve arabayı çalıştırıp gaz bastım.
Korkuyordum ondan arkamdan gelen arabayı fark edince daha da yüklendim arabaya bir yanda da telefinum çalıyordu arayan mirzay'dı telefonu kapatıp gaz adaha da yükledim yanıma gelip pencereyi açtı birşeyler konuştu ama gaza biraz daha basınca öne geçtim ve havalimanına kadar da önden gittim yanıma bir türlü ulaşamayınca arkandan gelmeye başladı.
Havalimanına varınca arabayı park edip indim mirza hemen arkdamdan inip yanıma koştu."Nereye gidiyorsun niye buraya geldin" diyerek bağırdı.
"Sesini yükseltme bana " diyerek bende bağırdım
"O zaman cevap ver Avşin bir daha sakın kaçayım deme Amınakoyum birde yetişemiyoruz hanımefendiye " dediğinde
"Ben sana hiç hesap vermek zorunda degil ayrıca araba kullanmayı benim kadar bilmiyorsun bile " dediğimde güldü
"Trafikte kargaşa yaratmak istemedim Avşin yoksa seni güzel geçerdim yani" dediginde
"Az önce küfür edip hanımefendiye yetişemedim diyen sen degil miydin?" Dediğimde ensesini kaşıyıp
"Yoo ben demedim öyle birşey" dedi
"Aynen Mirza ayn tamam koçum sensin en güçlü" dedim gülerek.
"Avukat hanım " diyen bir ses duyduğumda üstüme doğru koşan bir esin'le karşılaştım
"Esinim" diyerek kollarımı açtım esin kollarıma atlayıp sıkıca sarıldı.Benden ayrılıp mirza'ya baktı sonra bana dönüp üstüme baktı "Avukat hanım bu üstümüzdekiler de neyin nesi kızım çok komik olmuşsun ama aslında biraz da tarz olmuş ha" dediğinde gülerek kafamı salladım
"Yine başladın gevezeliğe esin hadi bavullarını al da arabaya geçelim " dediğimde bavulları almaya gitti.
"Sen bu kız için mi geldin buraya?" Diyen Mirza'ya baktım
"Evet sen ne sandın ki" dedim tekrar esine dönerken.
"Bilmem gideceğini falan düşündüm "
"Korktun mu?" Dedim aklımdan geçen soruyu sorarak.
"Çok yeni bulmuşken kaybetmekten çok korktum şuana kadar hiç korku nedir bilmeyen ben küçük bir kadının gideceğinden korktum" dediğinde cevabı hoşuma gitmişti aslında bir erkekte aradığım tüm kriterler Mirza'da vardı sadece şu kaba kısmı hariç bütün kriterlerime uyuyordu sevebilirdim onu eger başka şekilde tanışmış veya konuşmuş olsaydık.
"Hadi gidelim Açsın çok yorgunum" diyen esinle gözümü Mirza'dan cektim üstüne giydiği siyah tişört'le çok havalı duruyordu ama soğuktu sabahın erken saatleri aklımdan geçen seyle hemen konuştum
"İstersen ceketini vereyim soğuktur" dediğimde mutlu olmuş gibi "Yok sen üşürsün ben üşümem eve bırakayım mi sizi?" Diyince göz devirdim.
"Biz gideriz" diyip esine döndüm "Hadi Esinim" diyerek bavullarından birini alıp arabaya yürüdüm Mirza da yardım etmiş en büyük bavulu almıştı arabaya binip yola çıktık esinle.
"E Avşin hanım kimdi o yakışıklı" diyince ona baktım sinirli bir şekilde
"Sözlüm esin " dedim neden sinirlendim ki ben simdi diyerek kafamı iki yana salladım.
"Neee ne zaman sözlendin kızım ne ara gördün tanıştın hani iki günlük sevgilere inanmazdın hem bensiz nasıl sozlenirsin sen ask olsun Avşin ya konuşmuyorum seninle" diyerek bıktırdı beni .
Eve gidene kadar herşeyi anlatmıştım zorla olduğunu tanımadığımı ne varsa hepsini anlatmış o şekilde afetirmistim kendimi esine .
""""
Yazar: siyahinci_08
İnstgrm: siyahinci_eg
Takip edin arkadaşlar!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAHMERAN & HANŞERWAN
Roman pour Adolescents"Asla senin karın olmayacağım anla bunu asla" dediğimde bileğimi sıkı tuttu "Sen bu gün benim nikahlı karım oldun Avşin kaz bunu aklına " dedi beriton sesiyle..