Avşin Hanşerwan¹¹

38 1 0
                                    

°°°

Esinle birlikte konağa geçmiş güzel bir kahvaltı yapmıştık esin zaten annem ve babamla tanıştığı için çok güzel geçmişti günlerdir ilk defa düzgün yemek yemiş ve mutlu olmuştum esin en azından kısa bir süreliğine bile olsa hepimize unuturmuştu ta ki kapı çalana kadar içime giren korkuyla kapıya baktım içeri Mirza ve Ömer aga girmişti yanımıza yürüyüp.

"Kusura bakmayın bölüyorum Baran ağa ama kahvaltını yaptıysan konuşmak isterim seninle " diyince babam ayağa kalkıp"çalışma odama buyur Ömer Ağa " diyip yürüdüler.

Hemen Ayakta olan Mirza'nın kolundan tutup bahcenin köşesine çektim "Ne bu ne oluyor ? Niye geldiniz?" Diyerek ardı ardına soru sordum "Babam gelmek istedi beni de isteyince geldik işte" dedi sert sesiyle "Ne demek babam istedi geldik söylemiştir illa" dedim.

" Evlilik günü için geldiğini söyledi " diyince üstümden kaynar sular döküldü ne çabuk niye bu kadar erken? Ki sanki kaçıcak mıydım ellerimi saçlarıma daldırıp yukarı baktım göz yaşlarımı geri yollamak için derin bir nefes alıp konuştum.

"Git babanla konuş şimdi çok erken en azından birbirimizi tanıyalım şimdi çok erken" diyerek delirmiştim.

"Nesi erken hem eninde sonunda evlenmiycekmiyiz?" Diyince

"Senden nefret ediyorum Mirza' ağa senden nefret ediyorum anladın mı? " Diyerek bağırdım ofladı ve yüzünü sıvazladı.

"Bir gün seversin elbette ben o günü bekliyorum Avşin" dediğinde yanından hızlı adımlarla odama gittim.

Esin yanıma gelip "Noldu Avşin ne için gelmişler" diyince ona sarılıp ağladım
"Esin zorla evlendirdikleri yetmiyormuş gibi birde hemen evlendiriyorlar" dedim hıçkırarak ağlamaya başlayarak.

"Güzelim sakin ol gidelim mi burdan Avşin hı nereye istersen bende gelirim sen nereye ben oraya" diyince ona sıkıca sarıldım.

Aşağıda ne karar verildiğini bilmiyordum meraktan ölücektim gidipte sormadım korkuyordum çünkü en azından bira daha bekleseydi belki ona alışırdım ama o naptı hemen evlenmek istiyordu. Sanki kaçıcaktım.

°°°

Öğlen'e kadar esinle büroya geçmiş ve bakmıştık herşeye esin çok beğenmişti herşeyi tam biz 'lik bir ortam uydurmuş'sun diyerek sarılmıştı esin'in evine yardımcılar yollamış ve tum bavulları yerleştirmelerini istemiştim ondan sonra alışverişe çıkıp üstümüze uygun şeyler almıştık çünkü Mardin'e uygun bir kıyafetim hiç yoktur hep şort giyemezdim burası İstanbul gibi değildi biraz daha uzun kotlar almış ve elbiseler almıştık.

Akşama kadar esinle kafa dağıtmak iyi gelmişti ara sıra durgunlaşsam esin hemen neşemi yerine getiriyordu çok yardımcı olmuştu bir günde bana herşeyi unuturmuştu resmen Eve girdiğimizde babam ve abim oturuyordu önlerinden geçeceğim sırada Babam "Avşin'im bir gele bilirmisin babacım" diyince elimdeki poşetleri evin çalışanına verip babamın yanına gittim.

"Şimdi Avşin'im biz Ömer Ağa'yla evlilik kararı hakkında konuştuk" dediğinde yüreğim ağzımdan çıkacaktı.

"Karar" dedim zorlukla.

"Haftaya kızım" dedi sesi titrerken.

Gözlerim doldu aldığım nefes yetersiz kaldı ellerimi saçlarıma daldırıp ayağa kalktım.

"NE DEMEK BABA HAFTAYA DELİRDİLER Mİ? BUNLAR YA NE DEMEK HAFTAYA," diyerek bağırdım.

Abim beni göğsüne çekti, babam ise Derince nefes alıp gözlerini kapattı kendimi taşıyamaz hale gelince abim beni kucağına alıp "Tamam abicim ağlama sakin Güzelim ben konuşucam tamam nolur ağlama" dediginde ağlamam daha da şiddetleniyordu "A-abi ben istemiyorum onu " diyerek ağlamaktan kekeledim ve son duyduğum sesler olarak esin ve abimin sesiydi "Avşin" dedikten sonra gözlerim karardı ve kendimi taşıyamayıp bıraktığımda gözüm kapandı.

"""""
.yazar: siyahinci_08

İntsgrm: siyahinci_eg

💅🖤🔥✨🌚

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞAHMERAN & HANŞERWAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin