Odama geldiğimde kapının dibine çöktüm hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım korktuğum başıma gelmişti işte Neyden korkarsan o başına gelir derler 'di de inanmazdım ama geliyormuş ve ben en büyük korkumu yaşayarak öğrendim bu gerçeği.
Abim için yaptım. Beni yargılamayın çünkü canınızdan bile sevdiğiniz bir aileniz varsa onlar için yapmıycağınız hiçbir şey yoktur bunu en az benim gibi bir olay yaşayan insan bilir.
Ben abimle yaşadım 6 yıl boyunca ne kadar büyük olursam olayım hep bir yanım anne-baba ihtiyacı duydu ama abim bana hem anne hem baba oldu bu zaman kadar ne kadar hata yaparsam yapayım hep hatalarımdan ders almamı öğretti korkutmadan bıktırmadan yaptırdı herşeyi ben 'de her genç kız gibi hatalar yaptım Ama beni bazı kızlardan ayıran tek bir fark vardı
Her ne hata yaparsam yapayım abim arkamdaydı.Yani bunu neden anlattın duyebilirsiniz sadece neden kabul ettiğimi anlamanız için anlattım Benimde böyle bir abime fedakarlık yapmam lazımdı ve yaptım pişman değilim abim için yaptığıma ama tanımadığım sevmediğim bir adamla evlenmek düşüncesi delirtiyor du Ben hep önceden bir görüşmeyle ya da severek evlenmek istemiştim yani Evlenmek istemiyordum en azından şuan ama esin 'le konuşurken hep söylemiştim bunları ama şuan tanımadığım bir adamla üstelik abimi öldürmeye gelen bir adamla evlenicektim İşte bu sebep ondan nefret etmeme sebep oluyordu.
Ağlamaktan yorulmuştum artık kapının önünden kalkıp banyoya geçtim göz altlarım morarmış tı en ufak bir damla da miraran gözlerim sabahtan beridir ağlıyordum eroin kullanan insanlara dönmüştüm. Kısa bir duş alıp üstüme şort takımlarım 'dan giydim yemek vakti olduğu için aşağı indim hafif ıslak saçlarla "İyi aksamlar " diyip sofraya oturdum kimse yüzüme bakmıyor sadece önündeki tabaklara bakıyordu bende aynı şekilde tabağıma odaklandım abimin bana baktığını hisettim ve başımı kaldırınca göz göze geldik.
"Saçların ıslak hasta olucaksın Avşin" dedi kafamı olumsuz anlamda sallayıp "Sorun yok abi" dedim ve tabağıma döndüm.
"Kızım " dedi annem kızarmış gözlerle.
"Annem " dedim bende dolmasına engel olamadığım gözlerimle Abim hemen başını cevirdi .
"Annem özür dilerim kuzum ben birşey yapamadım sustum öylece özür dilerim kızım istemiyorsan gidelim taşınabilmesi burdan Almanya 'ya gidelim bulamazlar bizi orda kimsr yeni bir hayat kuralım he annem" dedi annem çaresizce ama hüküm verilmişti bir kere işte artık geri dönüşü olamazdı.
"Annem" diyip yüzünü avuçlarımın arasına aldım ve devam ettim "Ben pişman değilim yine olsa yine o kararı verirdim Ben abim için asla pişman değilim olmayı da Allah göstermesin" dedim
"İnşallah hep mutlu olursun güzel kızım Asla boyun eğme sen Avşin Hanşerwan 'sın göster onlara kim olduğunu unutma annem biz hep burdayız her ne olursa olsun hep arkandayız biz babanla ne istersen bizden iste kartların herşeyin sende onlardan hiçbir sey isteme kendi isteklerini yap sen benim kızımsın ben nasıl babana sözümü geçirdiysem sende kocana sözünü öyle geçir " dediğinde gülerek babama baktım.
"Selma ne sözü geçirmesi ayıp oluyor karıcığım " dediğinde kahkaha attım bu sefer .
"Vay baba annem sözünü geçiriyormuş demek " dedi abim dalgayla keyifleri yerine geldiğine göre herşey boş artık.Biraz daha babamla uğraşmış ve sinir etmiştik annem en son araya girip
' kızdırmayın kocamı kocaman insanlar oldunuz uğraşmayın ' demis ve bizi kovmuştu veranda'da oturmuş abimle kahve içiyorduk daha doğrusu ben çilekli süt abim kahve içiyordu küçüklük sevdası işte çilekli süt baska bir çilekli ürün sevmen süt hariç.
"Hanımım arabanız gelmiş" diyerek hasan geldi yanımıza "Ah ben unutmuşum hasan onu garaja bırak" dedim "tamam hanımım" duyerek yanımızdan ayrıldı.
"Ne zaman istedin arabayı abicim" diyen abim'e baktım " 3 gün önce istedim abi kendi arabama alıştığımız için aşiret paketi kendime göre bulmuyorum benim mesareti iyi" dedim tebessüm ederek.
Biraz daha temiz hava alıp odama geçtim ve yatağa girmem'le hemen uykuya daldım...
Yazar: siyahinci_08
İnstgrm: siyahinci_eg
⭐💬❤️💙🎧🌒🙄Son kullandığım emojiler.
Sizde son kullandığınız emojinizi yazında güzelmi
puanlıyalim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAHMERAN & HANŞERWAN
Genç Kurgu"Asla senin karın olmayacağım anla bunu asla" dediğimde bileğimi sıkı tuttu "Sen bu gün benim nikahlı karım oldun Avşin kaz bunu aklına " dedi beriton sesiyle..