typy moich obserwatorów... na wattpadzie

36 2 20
                                    

UWAGA! TO TYLKO MOJA OCENA! OPINIE NIE MAJĄ NA CELU NIKOGO OBRAZIĆ! OCZYWIŚCIE, NIE PODAJĘ O JAKĄ OSOBĘ MI CHODZI! I NIE DOMYŚLAĆ SIĘ, PROSZĘ!

Ta jedna osoba, która jak wejdę na wattpada i mam zawalone powiadomienia, to pierwsze co,  to
___ zagłosował/a na Twoje dzieło!
I taki kilkakrotny spam, że zagłosował ktoś na jakąś część.
Ten typ osoby był dla mnie kiedyś denerwujący ale z czasem się przyzwyczaiłam, problem w tym, że fala tegoż spamu została przerwana.
Więc jak chcecie zaspamować, to nie zastanawiajcie się

Ta osoba która chyba nigdy nie odchodzi od elektroniki i jest 24/7 aktywna.
Jest taka jedna osoba. Nie ważne czy napisze coś rano, w południe, popołudniu, wieczorem, w nocy, Ta osoba prawie zawsze znajdzie czas aby odpisać. I tak zazwyczaj jest (nie na wszystko odpisuje). Wystarczy że odpisze na tej osoby komentarz i cyk! Już jest kooejna odpowiedź.
Nie wiedzieć czemu, ale nie przeszkadza mi to.

Psychofanka
Nie ważne czy opublikowałam nowy rozdział, czy nowe dzieło, czy pisze coś na Tablicy, czy odpisuję takiej osobie czy coś podobnego, ale ten typ osoby jara się już samym faktem, że oddycham (tzw. Że jestem aktywna). Ten typ na początku mnie bawił, bo nie potrafiłam zrozumieć jak komuś może na mnie zależeć lub, że jestem aktywna, no ale z czasem również się przyzwyczaiłam.

Ta osoba co wie, że istnieje coś takiego jak Tablica
Ja czasem coś dodam na Tablicy, i ten typ osoby zazwyczaj mi odpisuje. Reszta albo pod kamieniem, albo śpi. Albo i jedno i drugie (jak ja czasami).

Ta osoba co obserwuje mnie ale nie jest zbytnio aktywna
Co prawda, bardzo lubię kiedy Goferki są aktywne. Na Waszej aktywności zależy mi bardziej niż na dużej ilości obserwujących. Skąd to wiem? Bo na SQ mam 192 obserwujących, którzy w ogóle nie są aktywni (już półtora roku po stworzeniu konta znacznie spadła mi wtedy aktywność). Ale teraz ja nie jestem aktywna na SQ więc wisi mi ich aktywność. A Wasza już nie. Więc nawet nie wiecie jak się cieszę kiedy dostanę powiadomienie że ktoś wysłał komentarz, zagłosował czy po prostu sam coś opublikował (bo to też się liczy chociaż nie można tego zaliczyć do aktywności na moim koncie).

Ta co idzie na logikę
To raczej nie typ obserwatora a czytelnika, bo zawsze w moich książkach znajdzie się ta jedna osoba, która posługuje się logiką i jak coś nie jest logicznie wytłumaczone to nie ma sensu (to nie ma służyć za obrazę!). Pamiętam że jak ktoś wytłumaczył mi kiedyś w książce jedną rzecz, która była 'na logike' to zignorowałam, ale w środku byłam zła i smutna. Teraz to mi wisi, że ktoś idzie na logike, a niech sobie idzie, co mi tam. Niech tylko weźmie udział na logistykę w szkole średniej (nie wiem o co chodzi z tym kierunkiem ale ważne że zastosowanie 'logika' a 'logistyka', w ogóle to chyba dwie różne rzeczy).

Ta co prowadzi konwersacje w komentarzach
Nie ważne na jaki temat, rozmawia nie tylko z autorem ale i z innymi. Nie przeszkadza mi to o ile nie ma z tego kłótni.

I to chyba tyle typów na dziś

Some stuff with me czyli coś o mnie (PL)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz