prawda odnośnie OC M

23 0 1
                                    

No więc moja OC z Murder Drones to M, racja?
I jest ona siostrą Cyn.
Ale tak właściwie jak to jest że są siostrami?
Zostały znalezione na śmietnisku w tym samym czasie przez Tessę?
Dobrze się dogadywały?
A może to co się było opisane w ,,Nowej Przyszłości"?
Nie.
Prawda taka jest, że M tak samo jak N nie są biologicznym rodzeństwem Cyn.
Po prostu oboje rozumieli ją lepiej niż inni, nie "odpychali" jej na bok, a również spędzali z nią dużo czasu. Cyn czuła się przy nich znacznie lepiej psychicznie, przez co eNa zaczynała nazywać 'dużym (ewentualnie 'starszym') bratem, a M siostrą. Nie potwierdziłam jeszcze która z nich, M czy Cyn, jest starsza, ale Cyn preferuje aby M spełniała rolę 'młodszej siostry' mimo, że M ma niektóre cechy starszej siostry.
Więc podsumowując, M w oryginalnej AU znajdywała się w rezydencji o wiele wcześniej niż sama Cyn i zostały 'siostrami' ze względu na ich więź (nie ship, nie OC x canon, po prostu tzw. 'siostrzana miłość' chociaż tutaj jest ona nieco skomplikowana pod względem faktów) więc można powiedzieć, że M i Cyn mają takie same relacje co Cyn z eNem.
Taki mały funfact :>

A, i M nie ma żadnego mind.reading.exe, to tylko wymyślony program przeze mnie na potrzeby książki.

Some stuff with me czyli coś o mnie (PL)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz