Na czym polega określenie 'druga' AU?
Otóż w drugiej AU pojawiają się K i S.1. Jedyną osobą, która wie, że M i S wyznali sobie uczucia oprócz nich samych to K.
2. Cyn wie, że M jest zakochana w S.
3. M jest młodszą siostrą Cyn ale w rzeczywistości jest starsza od niej. Pomimo tego Cyn traktuje ją jakby była starsza ze względu, że jest w rezydencji dłużej.
4. M w całym swoim życiu tylko raz walnęła Cyn patelnią.
5. W rezydencji, M była traktowana jako siostra przez Cyn i N (chociaż on sam nie uważał ani Cyn ani M swoimi siostrami), jako córka przez V (bo to do niej M się zwracała w trudnych sytuacjach).
6. J, K, S i M interesują się bronią palną.
7. Gdyby nie Tessa, M nie byłaby Servant Dronem.
8. M została znaleziona na śmietnisku 'zakażonych' tak samo jak Cyn, przez Tessę.
9. Przed znalezieniem się na śmietniku, M była Fight Dronem skrzyżowanym z Animal Dronem, który miał zostać wysłany na Cooper 9 z innymi Fight Dronami aby pomóc ludziom zamieszkującym Cooper 9. Jednak przez to, że została 'zakażona' Absolute Solverem, ludzie wyłączyli ją (niepoprawnie) i wyrzucili.
10. Tylko M była przestraszona na początku kiedy dołączyła do reszty Servant Dronów.
11. M zabija Worker Drony aby być akceptowana przez Cyn, K, V i J.
12. M w rezydencji jest yandere, a na Cooper 9 staje się tsundere (trochę).
13. K uwielbia zabijać Worker Drony tak samo jak V.
14. Przed 10 rozdziałem "Nowej przyszłości" tylko V, K i S wiedzieli, że M prowadzi pamiętnik.
15. Gdyby w rezydencji nie obejmował zakaz bycia zakochanym itp. to M i S byliby razem.
16. M i S uwielbiają oglądać horrory.
17. Cyn nie wierzy w miłość, dlatego nie potrafi zrozumieć dlaczego inni się zakochują. Nie zna również uczucia jakim jest miłość.
18. K ma lekką obsesję na punkcie N doga
19. Tylko N, V, J i M znają Millie.
20. M i Cyn mogą czytać sobie w myślach, ale tylko wtedy, kiedy tego chcą. Cyn może przejąć świadomość M i nadal się z nią porozumiewać.
To jak na razie tyle, bajo 👋😀