Bevezető

130 15 4
                                    


Sziasztok!
Egy hat fejezetből álló, rövid utazásra szeretnélek hívni benneteket. Viszont ez az utazás nem lesz feltétlen mindenki számára könnyű.

A történetet L. Stipkovits Erika – Közelebb önmagunkhoz, Az önismeret útján a teljesebb életig c. könyve ihlette, azon belül is a Mérgező szégyen fejezet. Ehhez méltón, a történet középpontjában ez az érzés áll. Amennyiben úgy érzed, hogy ismerősen fájdalmas dolgokat hoz felszínre benned a következő hat fejezet, szeretettel ajánlom neked az említett könyvet.

Nem titkolt célom közelebb hozni egymáshoz két oldalt: azokat, akik bűntudattal ösztönözve nőttek fel és azokat, akik szégyennel, megrekedve tették meg ugyanezt az utat.

Az előbbi csoport tagjainak azért ajánlanám ez a történetet, hátha megértik, mi zajlik le ilyenkor a másik ember fejében. Ha van rá lehetőségetek, vegyetek egy nagy levegőt, és tudatosítsátok magatokban, hogy ti csak előidéztétek ezeket a gondolatokat, reakciókat. Nem ti okoztátok!

Az utóbbi csoportnak pedig azt szeretném mondani, hogy tudom, nagyon nehéz elhinni, de a valóság, amit ti éreztek, nem mindig az a valóság, ami igazából történik. Azt ajánlom, hogy figyeljetek a nem dőlt betűs részekre, az objektív leírásokra.

Mind a két oldalra igaz, hogy egymás megértéséért hatalmas munkát kell önmagatokban végeznetek. Legyetek büszkék magatokra! 


Helló, diszfunkciós családból jöttem! /BEFEJEZVE/Where stories live. Discover now