Ben sensiz olanlara seni aratıyorum,
Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum,
Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça
Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorumÖzdemir Asaf...
(çok güzel yapmışım demi çaktırmayın ıdkjxjcıxnxknc....)
Sabah alarm sesiyle uyanmaktan nefret ediyorum. Sabah saat 06.00'da kim uyanırdı ki ya zar zor yataktan kalkıp aynada kendime baktım göz altım şişmişti.
Daha fazla oyalanmadan hızlıca banyoya girdim buz gibi duşun ardından anca ayıldım.
Saçlarımda havluyla sardıktan sonra dişlerimi fırçaladım banyodan çıkıp siyah şortlu takımımı üstüme geçirdim.
(çanta bu şekilde değil siz bunun daha küçüğünü düşünün)
Şimdi sırada saç kurutmak vardı nefret ediyorum bu işten saçlarım kalın olduğu için bir türlü kurumuyorlardı
20 dakikanın ardından anca kurudu saçlarımda düzleştrdim hızlıca sade bir makyajın ardından beyaz spor ayakkabı mı da giyip odamdan çıktım.
Saat 07.30'du daha 1 saatin vardı hızlıca evden çıktım Bilge hemşireydi bugün ise nöbeti olduğu için erken çıkmıştı.
Koşar adımlarla durağa gittim durağa geldiğimde nefes nefese kalmıştım.
Otobüs hala gelmedi ilk günümde de geç kalmak istemiyorum.
5 dakika sonra otobüs geldi hızlıca binip boş biryere oturdum. Kulaklığımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım.
O sırada kırmızı ışık yandı camdan dışarı bakarken birini gördüm köpeğini gezdiriyordu oda birden bana dönünce heyecanlandım neden hiç bir fikrim yok hızlıca başımı çevirdim.